CRM Oscar’ları dağıtıldı

Güncelleme Tarihi:

CRM Oscar’ları dağıtıldı
OluÅŸturulma Tarihi: Ekim 02, 2003 00:00

*CRM Institute Turkey tarafından ilk kez verilen ‘‘Müşteri Ä°liÅŸkileri Ödülleri’’ sahiplerini buldu. ‘‘Büyük Ödül’’ü Turkcell alırken, Proje Ödülü ise Hürriyet Gazetesi’nin ‘Kırmızı’ Projesi’ne verildi. Törende 9 ÅŸirket, toplam 11 ayrı dalda ödüllendirildi. CRM Institute Turkey tarafından bu yıl ilk kez verilen ‘‘Müşteri Ä°liÅŸkileri Ödülleri’’ önceki akÅŸam düzenlenen bir törenle sahiplerini buldu. ‘‘Büyük Ödül’’ün Turkcell'e verildiÄŸi törende, Hürriyet Gazetesi’nin ‘Kırmızı Projesi’ de Proje Ödülü’nü kazandı. Törende müşteri iliÅŸkileri yönetimi konusunda baÅŸarılı projeler yapan, ‘‘müşteri odaklılık’’ ilkesini benimseyen, CRM bilincinin yaygınlaÅŸmasına katkıda bulunan ve deneyimlerini paylaÅŸan 9 ÅŸirket, 11 ayrı dalda ödüllendirildi. Bazı ÅŸirket çalışanlarına da ‘‘Vizyoner Proje Beratı’’ verildi. Hürriyet Gazetesi ‘‘En Yaratıcı Ä°liÅŸki Modeli’’ dalında ‘‘Hürriyet-Kırmızı’’ ile proje ödülüne layık görüldü. Proje ödüllerinde, ‘‘Müşteri Odaklı Ãœrün Tasarımı’’nda New Holland Trakmak, ‘‘Müşteri Odaklı e-ticaret Modeli’’nde Teba, ‘‘En Avantajlı Müşteri Programı’’nda Garanti Ödeme Sistemleri, ‘‘En BaÅŸarılı Veri Entegrasyon Projesi’’ ve ‘‘En BaÅŸarılı Ä°ÅŸ Ortaklığı’’nda Oyak Bank ödül aldı.‘‘Müşteri Odaklı Teknoloji Kullanım Ödülü’’ Garanti Ödeme Sistemleri'ne, ‘‘Bireysel Müşteri Memnuniyeti Ödülü’’ Gima'ya, ‘‘Kurumsal Müşteri Memnuniyeti Ödülü’’ Mars Group'a, ‘‘Müşteri Odaklı Süreç Yönetimi Ödülü’’ Yapı Kredi Koray'a verildi.CRM Institute Turkey BaÅŸkanı Gültekin Güldür, ödül töreninde yaptığı konuÅŸmada, bu ödüllerin Türkiye'de ilk kez verildiÄŸine dikkat çekerek, kazanan firmaların önümüzdeki yıl uluslararası CRM yarışmalarında Türkiye'yi temsil edeceÄŸini söyledi. Gültekin Güldür, yaklaşık 6 ay önce 32 ÅŸirketin katılımıyla start alan yarışmanın, 60 kiÅŸilik jürinin deÄŸerlendirmesiyle sonuçlandığını belirtti. Güldür, ‘‘Müşteri Ä°liÅŸkileri Ödülleri’’nin aday kurum ve kuruluÅŸlar için kendilerini deÄŸerlendirme ve müşteri odaklılık konusunda eksik yönlerini tespit ederek giderme anlamında da önemli fırsatlar sunduÄŸunu söyledi.CRM NEDÄ°R?Kurum ve kuruluÅŸların müştkerilerin daha iyi tanımak, beklenti ve ihtiyaçlarına cevap vererek memnuniyetlerini ve kárlılıklarını artırmak için yaptıkları tüm çalışmalar CRM (Customer Relationship Management) olarak adlandırılıyor. Türkiye'de 1999 yılında faaliyete geçen CRM Intitute, Türkiye'de müşteri odaklı yönetim anlayışlarının geliÅŸmesi, CRM sektörünün hızlı adımlarla büyümesi, CRM konusunda bilinç, kaynak ve talep yaratılmasını hedefliyor.Proje Oscar’ı ‘Kırmızı’ya HÃœRRÄ°YET Gazetesi, ‘‘Hürriyet-Kırmızı’’ projesiyle CRM Institute Turkey tarafından ‘‘Proje Ödülü’’ne layık görüldü. Hürriyet Gazetesi Reklam Grup BaÅŸkanı AyÅŸe Sözeri Cemal'e ödülünü CRM Institute Turkey BaÅŸkanı Gültekin Güldür verdi. Törende konuÅŸan AyÅŸe Sözeri Cemal, ‘‘Kırmızı’’ projesinin hayata geçmesiyle CRM çalışmalarının eÅŸ zamanlı iki proje olarak birbirini etkilediÄŸini belirterek, ÅŸunları söyledi: ‘‘Kırmızı Projesi, Hürriyet bünyesinde reklam sektörünün yaratıcılığı ve daha kaliteli, daha iyi ilanları teÅŸvik etmek için yapıldı. Hürriyet bunu kendine misyon edindi, dileÄŸim bu heyecanın tüm sektörde artarak devam etmesi.’’Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!