GeriEkonomi Boyner, Limon Company'yi aldı
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Boyner, Limon Company'yi aldı

Boyner Holding, Barış Küce'nin sahibi olduğu Limon Company'yi aldı. Holding, Limon Company ile perakende ve mağazacılık alanındaki uzmanlığını birleştirip corner uygulamasını hayata geçirmesi amaçlıyor

Boyner Holding'e bağlı BBA A.Ş., Barış Küce tarafından kurulan Limon Company ve ilgili markalarını satın aldı. Bu yıl başında Beymen, Benetton ve Divarese markalarını çatısı altında birleştiren BBA A.Ş.'nin, Limon Company ile perakendecilik ve mağazacılık alanlarındaki uzmanlığını "corner" uygulamasına da taşıması hedefleniyor.

Boyner Holding Murahhas Üyesi Cem Boyner, Limon Company markaları altında tüm Türkiye'ye yayılacak ve yeni bir konsept yaratacak "corner"ları hayata geçireceklerini vurguladı.

Stratejik semtlerde bulunan Limon'a ait bazı mağazaların, BBA markalarıyla faaliyet göstereceğini açıklayan Boyner, Limon'u Türkiye genelinde yaygınlaştıracakları müjdesini verdi.

Limon Company'nin tamamını satın aldıklarını söyleyen Boyner, Barış Küce ile parekende noktalarında bayilikler ve ortaklıklar yoluyla çalışmayı planladıklarını ifade etti.

Boyner, "birkaç mağazamızı Barış'ın bayi olarak yönetmesini istedik. özellikle İstanbul'daki mağazalarda. Perakende faaliyetleri Barış'ın sırtında olacak" dedi.

Boyner Holding'den yeni projeler

Cem Boyner, BBA çalışmaları içinde hazır giyim mağazacılığı dışında restoranlar ve kafelerle gıda sektöründe, eğlence perakendeciliği, internet mağazacılığı gibi sektörlerde genişleme projeleri bulunduğunu ifade ederek, yeni markalar ve mağazalarla BBA'nın Türkiye'nin perakende markalar fabrikası olacağını kaydetti.

2001 yılında BBA'nın 200 milyon dolar ciro hedeflediğini ifade eden Boyner, gelecekte gıdanın da faaliyet alanına katılmasıyla ciro hedefinin büyüyebileceğini söyledi.

Cem Boyner, Türkiye'de yaşanan yoğun rekabet ortamında, özellikle yurtdışı kaynaklı rakiplere karşı koymanın önemli olduğunu vurgulayarak, "herkes kendi alanında 10-15 mağaza ile biraraya gelmeli. Bundan sonra Türkiye'nin gideceği yol budur" dedi.

Limon Company kurucusu Barış Küce de Boyner'in alınan marka ile yeni bir bebekleri olduğu yönündeki değerlendirmesi üzerine, "Bebeği büyüttük. Limon Company'i belli bir yaşa getirdik, üniversiteye getirdik. Artık Harvard'da okuyacak" diye konuştu.

BBA A.Ş. Genel Müdürü Serdar Sunay da BBA'nın çeşitli perakende kavramlarında büyüme hedefi olduğunu, ancak ilk defa bir marka satın aldıklarını belirtti. Sunay, Limon Company ile ilgili faaliyetlerinin ilkbahar-yaz sezonunda devreye gireceğini söyledi.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle