Beko’dan Türkiye’de mağaza atağı

Güncelleme Tarihi:

Beko’dan Türkiye’de mağaza atağı
Oluşturulma Tarihi: Mart 25, 2016 01:57

AVRUPA’nın önde gelen beyaz eşya markası Beko, Türkiye’deki konumunu yeni mağaza yatırımlarıyla güçlendirecek.

Haberin Devamı

100’den fazla ülkede hizmet veren Beko, İstanbul’da iki günde 7 mağaza açtı. Beko’nun özel konseptli mağazalarının Türkiye çapına yayılacağını söyleyen Arçelik Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, “Dünyanın dört bir yanında tüketicilerin hayatına değer katan Beko markamız, yenilikçi mağaza konsepti ile Türkiye’de atağa kalkıyor” dedi. Global pazarlarda edindikleri deneyim ile Türkiye’de mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getirdiklerini anlatan Hakan Bulgurlu, şöyle konuştu: “Müşteri deneyiminin başlangıç noktası olarak gördüğümüz mağazalarımızı, modern perakendecilik trendleri ile tasarlanan bir yaşam alanına dönüştürüyoruz. Türkiye’de 2015 yılında Beko mağazalarımızda yaklaşık 60 milyon ziyaret sayısına ulaştık, yeni atılımlarımızla bu rakamı daha da yükseklere taşımayı hedefliyoruz. Yenilikçi yüzümüzü temsil eden mağazalarımızın, hedeflerimiz için itici güç olacağına inanıyorum. Yüksek teknolojiye sahip, kaliteli, enerji tasarruflu ve çevreci ürünlerimizi dünya standartlarında bir müşteri deneyimi ile sunuyoruz. Bu doğrultuda yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz.

Haberin Devamı

”DİJİTAL SATIŞ ASİSTANI

Beko için yeni bir dönemin başladığını dile getiren Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Beyaz eşya ve tüketici elektroniğindeki zengin ürün yelpazesiyle öne çıkan mağazalarımız, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayabilecekleri bir yapıya kavuşuyor. Mağazalarımızda devreye almakta olduğumuz ‘asistanım’ satış asistanı tablet uygulamamız, dijital görüntüleme ve ürün deneyimleme alanlarımızla, müşterilerimize en uygun çözümleri hızlıca seçme imkanı sunuyoruz. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!