GeriEkonomi Asırlık markaya yeni ambalaj
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Asırlık markaya yeni ambalaj

Asırlık markaya yeni ambalaj

Kurulduğu günden bu yana yüksek standartta ürettiği helva, reçel, lokum ve susamlarını Avrupa ve Asya kıtasındaki birçok ülkeye ihraç eden Filiz Helva, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları doğrultusunda ambalajlarını da yeniledi.

Ticari hayata 1928 yılında başlayan Filiz Helva, zaman içerisinde teknolojik yatırımlar ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla faaliyetlerini sürdürüyor. Tahin, tahin helvası, reçel, unlu mamuller ve şekerleme çeşitleriyle adından söz ettiren Filiz Helva, Avrupa standartlarındaki fabrikasıyla sofralarımızda geleneksel damak tatlarımızı yaşatmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan Filiz Helva, yenilediği ambalajlarıyla raflardaki yerini aldı.

Günlük 16 ton tahin helvası, 5 ton reçel, 8 ton tahin, 5 ton simitlik susam, 2 ton lokum ve 4 ton kakaolu fındık kreması üretimine sahip olan Filiz Helva, bunun yüzde 95’ini iç piyasaya, yüzde 5’ini ise dış piyasaya veriyor. Almanya, Fransa, Rusya ve Gürcistan Filiz’in ihracat yaptığı ülkelerin başında geliyor.

Yaklaşık yarım asırdır aynı isim, aynı kalite ve aynı inançla üretimine devam eden Filiz, yıllar önce küçük bir imalathaneden bugün 6 bin 500 metrekare kapalı, toplam 10 bin 500 metrekare’lik  alanda 100’e yakın çalışanın istihdam edildiği bir büyüklüğe ulaştı. ISO 9001 ve 2008 ve ISO 22000 ve TSE belgeleri çerçevesinde üretimini gerçekleştiren Filiz Helva, Samsun Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulu günün şartlarına göre donatılmış modern fabrikasında ürettiği yüzlerce çeşit ürünü yurt genelinde 150 satış bayisi vasıtasıyla tüketici ile buluşturuyor.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle