GeriEkonomi Alışveriş sıklığını en çok artıran il Adana oldu
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Alışveriş sıklığını en çok artıran il Adana oldu

Alışveriş sıklığını en çok artıran il Adana oldu

Türkiye’nin önde gelen E-ticaret şirketlerinden GittiGidiyor, 2018’in ilk yarısını yüzde 42 büyüyerek kapattı. Platformun verilerine göre, yılın ilk 6 ayında alışveriş sıklığı geçen yıla kıyasla en çok artan şehir Adana oldu.

ŞİRKET, 'Geleceğim E-ticaret' projesi kapsamında KOBİ’lere sektörle ilgili eğitim ve avantajlar sunarak 1106 KOBİ’nin E-ticarete adım atmasını sağladı. GittiGidiyor Genel Müdürü ve TOBB E-Ticaret Meclisi Başkanı Öget Kantarcı, “Ülkemizde yeni nesil ticareti yaygınlaştırmak ve sektörü geliştirmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Öget Kantarcı, “GittiGidiyor olarak yalnız kendi büyümemize odaklanmıyor, hayata geçirdiğimiz projelerle Türkiye’de yeni nesil ticareti yaygınlaştırma misyonunu üstleniyor ve bu yolda başarıyla ilerliyoruz” şeklinde konuştu.

2018’in ilk yarısında yüzde 42’lik büyümeyle sektör ortalamasının üzerinde bir performans elde ettiklerini belirten Kantarcı, “Ülkemizde yeni nesil ticareti yaygınlaştırmak ve e-ticaret sektörünü geliştirmek de en önemli hedeflerimiz arasında. Başta ‘Geleceğim E-Ticaret’ olmak üzere hayata geçirdiğimiz projeler ve gerçekleştirdiğimiz işbirlikleriyle sektörü güçlendirmek için çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

“6 AYDA 1106 KOBİ’Yİ E-TİCARETLE TANIŞTIRDIK”

Kantarcı, açıklamasının devamında şöyle devam etti: “Geleceğim E-Ticaret projesi ile 2017 yılının sonunda 584 KOBİ’yi e-ticaretle buluşturmuştuk. Bu sayı Haziran 2018 itibariyle 1690’a ulaştı. Yani 2018’in ilk 6 ayında 1106 KOBİ’yi daha projemize dâhil ederek yıl sonunda ‘1500 yeni KOBİ’ hedefimizin de yüzde 70’ini şimdiden gerçekleştirmiş olduk.”


Yorumları Göster
Yorumları Gizle