Güncelleme Tarihi:
MODELLER NASIL:
Uçakların altı adeti halen Pegasus’un filosunda bulunan 737-800 uçaklarından olacak. Kalan altı uçak için Boeing’le masaya oturacak olan Pegasus, dünyanın en çok satan yolcu uçağı olan 737 modelinin kısa gövdeli 700, 800 veya daha uzun gövdeli ve menzilli 900ER modellerinden birini seçebilecek.
EN BÜYÜK ANLAŞMA:
Sabancı, ‘Yaptığımız anlaşma 2013’e kadar gelişimimizi ön görüyor. Biz sektöre uzun vadeli bakıyoruz’ dedi. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan 1 Kasım’da başladıkları tarifeli iç hat seferlerine de değinerek doluluk oranlarının beklenenden fazla çıktığını, yolcu başına gelirin de öngörülenden yüzde 10 fazla olduğunu söyledi. Boeing’in Başkan Yardımcısı Marlin B. Dailey, Avrupa’daki en hızlı büyüyen pazarın Türkiye olduğunu söyleyerek ‘Havayolları kötü günleri geride bırakarak hızla büyüyor. Bölgedeki en önemli pazar Türkiye. Gelecek on yılda Türkiye’nin en az 180 yeni uçağa ihtiyacı var’ dedi.
Havayolu şirketleri bizim alt kimliğimiz
PEGASUS’un iç hatlara giren dördüncü havayolu olduğunu belirten Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, ‘Bugünün moda deyimiyle tüm havayolu şirketleri bizim alt kimliğimizdir. Alt kimlik zenginliğimizdir. Üst kimlik de Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’dür’ dedi.