2 milyar lira yatırdı, ‘Memnun kalmayana para iade’ye yüklendi

Güncelleme Tarihi:

2 milyar lira yatırdı, ‘Memnun kalmayana para iade’ye yüklendi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 18, 2010 00:00

Türkiye’de cep telefonu operatörleri arasındaki tarife ve kampanya yarışı yeni boyut kazanıyor.

Haberin Devamı

Şebeke ağı altyapısına 18 ayda 2 milyar TL yatırım yapan Vodafone, numarasını ilk kez kendisine taşıyanlara bir aylık deneme kampanyası başlattı. ‘Memnun Kalmazsanız Paranız İade’ kampanyası kapsamında numarasını ilk kez Vodafone’a taşıyan faturalı hat sahiplerine, 1 aylık deneme sonunda memnun kalmazlarsa 150 TL iade edilecek.
Kapsama üç katına çıktı
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, 18 ay içinde şebeke ağına ve kapsama alanına 2 milyar TL’lik yatırım yaptıklarını belirterek, para iadeli kampanyaya altyapılarına duydukları güven ve 16.1 milyon müşterilerinden aldıkları cesaretle başladıklarını söyledi. Timuray, “Vodafone Türkiye, şebeke altyapısına yaptığı yatırımlar sayesinde kapsama altyapısını son üç yılda üç katına çıkarmış bir şirket olarak kapsama kalitesine güveniyor” dedi.
9 Kasım’a kadar geçerli
Serpil Timuray, kapsama alanlarını yüzde 93’den, yüzde 99’a çıkardıklarını da vurgulayarak, şunları söyledi: “16.1 milyon Vodafone abonesine daha fazla yeni abone katmak istiyoruz. Müşteri deneyimini faaliyetlerimizin odağına aldık. Bizi deneyen yeni müşterilerimize memnun kalmadıkları takdirde parasını iade edecek kadar iddialıyız. 9 Kasım’a kadar geçerli olacak kampanya kapsamında 150 TL limit belirledik. Kalıcı olarak Vodafone’ye geçmeyi düşünen kitleyi hedefliyoruz.”
1.8 milyon numarayı çekti
Altyapılarını ve kalitelerini göstermek için dünyadaki uygulamaları araştırdıklarını ve para iadeli kampanyanın kendilerine çok uyduğunu belirten Timuray, şöyle konuştu: “Dünyada bunu yapanlar var ama Türkiye’de bu sektörde ilk biz yapıyoruz. Ciddi kullanım olmasını hedefliyoruz. Bundan yararlanmak isteyenlerin başka bir operatör abonesi olması ve hattını Vodafone’a taşıması gerekiyor. Beğenmeyen para iadesi alarak, bir ay sonra başka operatöre geçebilir. Numara taşımada da 18 aydaki net 1.8 milyonla birinciyiz.”

Haberin Devamı

Sezer, ‘Selim’ karakteriyle 25 bin kilometre yaptı

VODAFONE’un reklam yıldızı Şafak Sezer, kampanyanın tanıtıldığı toplantıyı renklendirdi. Sezer, toplantının ortasında sahnenin altından süpriz bir şekilde çıktı. ‘Vodafone Çekiyor mu, Çekmiyor mu Selim İspat Peşinde’ reklam kampanyasının filmleri televizyon kanallarında yayınlamaya başlarken, filmlerde Şafak Sezer’in canlandırdığı Vodafone reklam karakteri Selim, Türkiye’nin dört bir yanını dolaşarak, İstanbul Yedikule Zindanları, Ankara, Antalya Kurşunlu Şelalesi, Bodrum’da Vodafone’un kapsama gücünü deniyor. Reklam kampanyasının mekan araştırmaları ve ön çekimlerle birlikte katedilen yol 25 bin kilometreyi buluyor. 3.5 aya yayılan kampanya yaratım süresince 145 kutu film harcandı ve 10 günü aşkın çekim yapıldı.

Haberin Devamı

Günde 100 bin otomatik test yapıyor

VODAFONE Türkiye Servis Güvencesi ve Network Operasyonları Bölüm Başkanı Wolfgang Wemhoff, müşteriyi merkeze alan yapılanma ve altyapılarına 2009-2010 mali yılında 1.5 milyar TL yatırım yaptıklarını kaydederek, şunları anlattı: “Şebekeleri izlemek ve müşteri deneyimini ölçmek için son derece ileri teknolojili araç ve yöntemler kullandık. 20 farklı servis için günde 100 bin otomatik test yapan 40 saha takımımız var. Servis kalitesinde haftada 500’ü aşkın iyileştirme aksiyonu alabildik. Bu bakımdan Vodafonu’u deneyen yeni abonelerimizin pişman olmayacaklarını Söyleyebiliriz. Touchpoint uygulamasıyla da müşterilerimizin deneyim kalitesini her zaman, gerçek zamanlı izleyebiliyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!