Tanıtma Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, Avrupa’dan sonra en çok payı alan bölgeler, Ortadoğu, Kuzey Afrika, Kuzey Amerika ve Uzak Doğu ile Hindistan oldu. Açıklanan verilere göre, Avrupa’ya dönük tanıtımlarda bütçenin 11 milyon 750 bin dolarlık kısmı Almanya, Hollanda, Polonya, İsviçre ve Avusturya pazarları için harcanacak. Avrupa bütçesinin 13 milyon 800 bin dolarlık ikinci kısmı ise İtalya, İspanya, Fransa, Belçika, İngiltere, İsveç, Danimarka, Finlandiya, Bosna Hersek, Sırbistan ve Makedonya için kullanılacak.
Ortadoğu ikinci bölge Avrupa kıtasının üçüncü kalemi ise Rusya, Ukrayna ve Kazakistan ülkelerinden oluşacak ve bu bölgeye 8 milyon
dolar tanıtım bütçesi ayrılacağı duyuruldu. 2011 yılı Türkiye tanıtım bütçesinin 45 milyon dolarlık ilk aşamasında en çok bütçe ayrılan ikinci bölge olan Ortadoğu ve Kuzey Afrika’da ise tanıtımın yapılacağı ülkeler şöyle: Birleşik arap Emirlikleri, Pakistan, Suudi Arabistan, Mısır, İran, Suriye ve İsrail. Bu ülkelere yapılacak tanıtım bütçesinin ise toplam 4.2 milyon dolar olduğu açıklandı.