Ana Sayfa
Son dakika :
Haber
Yaşam
İlanlar
İnteraktif
Arşiv
23 Kasım 2014 Pazar 01:40

 ADnet  
Reklam için
Hürriyet Anasayfa > Tüm Ekonomi Haberleri

İspanyol Inditex Zara’yla Türkiye’ye yerleşti, şimdi lüks markasını da getirdi

Paylaş Benimsayfam'da Paylaş
Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş
26 Mart 2010
İspanyol Inditex Zara’yla Türkiye’ye yerleşti, şimdi lüks markasını da getirdi
İspanyol Inditex Group, lüks aksesuar markası Uterqüe’yi Türkiye’ye getirdi. Uterqüe Genel Müdürü Costas Antimissaris, “Türkiye Inditex markalarının pekiştiği bir ülke oldu” dedi.

ZARA, Zara Home, Massimo Dutti gibi markalarıyla faaliyet gösteren İspanyol Inditex Group, lüks aksesuar markası Uterqüe’yi de Türkiye’ye getirdi. İlk mağazasını Akmerkez’de açan Uterqüe’nin ikinci mağazası da bugün Nişantaşı’nda faaliyete geçiyor. İstanbul’un çok önemli bir pazar olduğunu ve öncelikle İstanbul’a odaklanacaklarını söyleyen Uterqüe Genel Müdürü Costas Antimissaris, “Türkiye’de potansiyel giderek büyüyor. Türk tüketicisi yeni ticari sunumlara çok iyi bakıyor. Türkiye Inditex markalarının pekiştiği bir ülke oldu. Inditex markaları açısından Türkiye stratejik öneme sahip” dedi.
13 ülkede faaliyette
Uterqüe’nin ilk mağazasının 2008 yılında İspanya’da açıldığını belirten Costas Antimissaris, marka hakkında şu bilgileri verdi: “Uterque’nin fikri 2.5 yıl önce doğdu. Piyasada bir boşluk ve önemli bir talep gördük. 2008 yılını 21, 2009 yılını da 58 mağaza ile kapattık. Uterqüe şu anda 13 ülkede faaliyet gösteriyor. Bu yıl Meksika ve Rusya’da yeni mağazalar açtık. 3’ncü ülke olarak da Türkiye’ye geldi. Nişantaşı’nda da 62’nci mağazamızı açmış olduk. ”
Hafta 2 kez değişecek  
Uterqüe’nin koleksiyonunun 5 ana grupta toplandığını ifade eden Antimissaris, şunları söyledi: “Koleksiyonumuzda ayakkabı, çanta ve takının yanı sıra tekstil ve deri hazır giyim ürünleri bulunuyor. Güneş gözlükleri, kemerler, fularlar, şapkalar ve şemsiyeler satışa sunulan diğer ürünler arasında yer alıyor. Ürün yelpazemiz çok geniş. Her mağazada ürün grupları, haftada iki defa yenileniyor.”
Antimissaris, “Türkiye’de kaç mağaza açacağımızı hesaplamadık. Açılış hızımız emlak fırsatlarına bağlı olacak. En önemli caddelerde ve alışveriş merkezlerinde yer almak istiyoruz. Uygun yeri bulmamız gerekiyor. İstediğimiz özellikteki yeri bulamadığımız zaman mağaza da açmayacağız” dedi.

İstanbul’da kiralar Avrupa’ya paralel

AVRUPA’da önemli caddelerde ve meydanlarda kiraların pahalı ve arzın az olduğunu kaydeden Costas Antimissaris, “Mağaza açabilmek için az seçeneğiniz var. İstanbul’daki mağaza kiraları da normal” diye konuştu.

Aksesuvar ve diğerleri anlamını taşıyor

UTERQÜE’nin Latince bir kelime olduğunu anlatan Costas Antimissaris, “Uterqüe, her ikisi ya da biri ve diğeri anlamına geliyor. Yani ‘aksesuarlar ve diğerleri’ demeye çalışıyoruz” dedi.



 
Yorumlarınızı Yazınız
Bu haber hakkında henüz yorum yok
Diğer Haberler
          Vuslat Doğan Sabancı       Tüm Haberler
  Hürriyet Kurumsal Hürriyet USA Hürriyet Avrupa Hürriyet Emlak Yenibiris.com Hürriyet Aile Hürriyet Oto İddaa Avrupa Birliği DYH