10 milyon dolara Enerjik Reina

Güncelleme Tarihi:

10 milyon dolara Enerjik Reina
Oluşturulma Tarihi: Aralık 05, 2013 01:10

Ünlü eğlence mekânı Reina, suyun ardından enerji içeceğine iddialı bir giriş yaptı.

Haberin Devamı

Reina Premium Energy ile “Reina’nın enerjisini günün her saatine taşıma” hedefiyle yola çıktıklarını söyleyen Su Entertainment Group’un patronu Mehmet Koçarslan, Tuzla’da 10 milyon dolarlık yatırımla tesis kurduklarını, Avusturya’dan getirdikleri konsantreyi ürüne dönüştürerek kendi mekanlarında ve 500 noktada satışa sunduklarını söyledi.

2014’te 3 milyon dolar ciro hedeflediklerini, nihai hedeflerinin ise pazar lideri olan ve 10 yıl boyunca Reina’nın sponsorluğunu yapan Redbull’u geçmek olduğunu kaydeden Koçarslan, Türkiye dışında Avusturalya, Kıbrıs, Kazakistan, Yeni Zellanda ve Azerbaycan’a ihracata başladıklarını, 2014 yılında da Moskova, Gürcistan, Ukrayna ve Ortadoğu ülkelerine açılacaklarını vurguladı.

10 BİN KİŞİ TADIP TEST ETTİ

Suda olduğu gibi enerji içeceğinde de müşterilerinden gelen talep doğrultusunda yatırım kararı aldıklarını anlatan Koçarslan, şöyle devam etti: “Reina Su için 27 milyon Euro’luk yatırım yaptık, 250 kişiye istihdam yarattık. Şu anda market satışlarında cam ambalajlı suda lideriz, genel sıralamada ise ikinci sıradayız. Şimdi enerji içeceğine yatırım yaptık. 10 milyon dolarlık yatırım 200 kişiye istihdam sağladı.

Haberin Devamı

Piyasaya çıkmadan önce 1 yıl boyunca ürünümüzü 10 bin müşterimize tattırdık. Her 100 kişiden 97’si beğendi. Mayıs ayında kendi mekanlarımızda satmaya başladık. Çok yakın bir süre önce de büyük marketlere girdik. Yurtdışında Reine akla gelen ilk Türk markası olduğu ve bu tür ürünlere ihtiyaç duyulduğu için bu işlere girdik. Reina Su’da yakaladığımız başarıyı enerji içeceğimizde de sürdüreceğiz Bundan sonraki hedefimiz soda ve gazlı içecekler. Votka üretme hedefimizi de koruyoruz. Bir diğer hedefimiz ise organik gıda üretimi olacak. ”

Doğuş gelsin ama Reina kalsın

MÜLK sahibi Doğuş Grubu’nun Reina’nın yeriyle ilgili başka planlar yaptığı ve Reina’nın kapanacağına ilişkin iddiaları da yanıtlayan Mehmet Koçarslan, şöyle devam etti: “Reina sadece benim değil Doğuş Grubu’nun, Ferit Şahenk’in ve Türkiye’nin markası. Doğuş Grubu’nun sektöre girmesi rekabet açısından çok iyi. İyi ilişkilerimiz var, Ferit Bey en zor günlerimizde arkamızda oldu. Yine oturup konuşacağız ve bir sonuca varacağız diye düşünüyoruz. B planımız yok. İnanıyoruz ki Reina markasıyla aynı yerde yolumuza devam edeceğiz. Doğuş markalarının buraya girmesi isteniyorsa oturur onu da konuşuruz, ben kendi markalarımı başka yere de taşırım. Reina kapanıyor iddiaları bize zarar veriyor. Uluslararası 2 şirket organizasyonunu iptal etti. Yakın zamanda açıklığa kavuşacağına inanıyorum.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!