BURSA HABERLERİ

Eker, gıda kategorisinde marka itibarını artırdı

DHA
28.12.2017 - 12:46Son Güncelleme :
DHA

BURSA,(DHA)- EKER, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen ve pazarlama sektörünün en önemli ödüllerinden biri olan The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde gıda kategorisinde marka ve itibar değerini en çok artıran ilk üç marka arasına  girdi.

Süt ürünleri sektöründe 40 yıldır faaliyet gösteren Eker, ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ araştırmasına göre 2017 yılında gıda sektöründe marka itibarını en çok artıran ilk üç marka arasında yer aldı. Marketing Türkiye’nin Akademetre tarafından yapılan ‘İti­bar ve Marka Değer Performans Ölçü­mü’ araştırmasını baz alarak düzenlediği ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ için 12 ilde bin 200 kişiyle  yüz yüze gerçekleştirildi. Saha araştırması sonucunda 40’ı aşkın sektörün, yıl içinde itibarını en çok artıran ilk üç markası belirlendi. Dördüncüsü düzenlenecek olan ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin sonuçları 5 Ocak tarihinde Zorlu Center Raffles Otelde gerçekleşecek ödül töreninde açıklanacak. 

(FOTOĞRAF)

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Bursa haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Bursa haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Eker, gıda kategorisinde marka itibarını artırdı haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

BURSA NAMAZ VAKİTLERİ

19 Ağustos 2018, Pazar
  • İmsak
    04:38
  • Guneş
    06:12
  • Öğle
    13:14
  • İkindi
    16:59
  • Akşam
    20:04
  • Yatsı
    21:31
Sayfa Başı