Ege Haberleri

    Limuzinli tanıtım ihracatını artırdı

    Burcu TANER, (DHA)
    23.06.2010 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Geçen yıl düzenlenen MARBLE Fuarı’na gelen müşterilerini Gaziemir’deki teşhir salonuna limuzinle taşıyan Bayyurt Mermer, agresif pazarlama ile krizden büyüyerek çıktı.

    KÜRESEL krizde zor günler geçiren mermer ve doğaltaş sektöründe, tasarıma ve araştırmaya önem veren firmalar kendi çıkış yollarını buldu. Bunlardan biri de, geçen yıl düzenlenen MARBLE Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı’nda limuzinli tanıtımıyla dikkat çeken Bayyurt Mermer oldu. Şirket, katma değeri yüksek ürünlerle cirosunu artırmayı başardı.

    Katma değeri yüksek

    Fuar’a gelen müşterilerini Gaziemir’deki teşhir salonuna limuzinle taşıyan Bayyurt Mermer’in yetkilisi Gökçin Güven, blok satış yerine katma değeri yüksek ürünlerle ağırlıklı olarak Avrupa pazarına üretim yaptıklarını, cirolarının yüzde 10’unu tasarıma ayırdıklarını dile getirdi.Güven, “Müşterinin karşısına konsept halinde ürünlerle çıkıyoruz. Ürünleri aksesuvarla zenginleştirip tek seferde pazarlayabiliyoruz” dedi. Güven, bir tasarım ekibiyle çalıştıklarını ve dünyanın en büyük mermer fuarlarına düzenli olarak katıldıklarını söyleyerek, 2010 içinde bir dizi yenilikçi projeyi hayata geçireceklerini ifade etti.

    Dersimize çok çalıştık

    Krize rağmen büyüyebilmenin sırrını “hazırlıklı olmak” şeklinde özetleyen Güven, “Kriz öncesi dersimize çalışmanın meyvelerini topladık. Avrupa pazarına girdiğimizden bu yana kalite işaret sistemlerinden dizayn tescillerine kadar ev ödevimizi eksiksiz tamamladık. Ürünlerimizi Avrupa’nın zevkine göre üretiyoruz. Pazar incelemelerinde Avrupa’nın cilalı ürün tercih etmediğini gördük. Hedef kitlemizin yüksek gelir kesimi olduğunu gözönünde bulundurarak Türkiye’deki mermer ve doğaltaşın değerini Avrupalı’ya anlatmaya çalışıyoruz” diye konuştu.

    Etiketler:

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı