Hemşehri hattı kahkaha tufanı

Güncelleme Tarihi:

Hemşehri hattı kahkaha tufanı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 17, 2007 21:24

İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İletişim Merkezi’ne (HİM) 2007 yılında günde ortalama bin kişi telefon ve e-mail ile şikayet, sorun veya isteğini bildirdi.

Hemşehri hattı kahkaha tufanı
Su kesintisi, trafikteki aksaklık gibi olağandışı durumlar yaşanan günlerde bu sayı 2 bin 500’e ulaştı. Ancak, HİM’e rutin başvuruların yanısıra öyle ilginç taleplerde de bulunuldu ki duyanları güldürdü. Kurulduğu 2000 yılından itibaren Büyükşehir Belediyesi’nin en başarılı birimlerinden biri olan HİM, 2007 yılında 24 saat hizmetle İzmirlilerinin derdine çare olmayı hedefledi. Belediye’yle ilgili başta su, kanal, yol gibi sorunların çözümü için başvurulması gereken HİM’e her yıl gelen şaşırtıcı taleplerin sayısı da gece mesaileriyle birlikte arttı. HemŞİRE zannettİ’Hemşehri’ sözcüğünü ’Hemşire’ ile karıştıran bazı vatandaşlar Hemşire İletişim Merkezi sanarak aradı. Bir vatandaş hasta olduğunu, iğnesini yapması için eve hemşire gönderilmesini talep ederken, bir diğeri de hemşire olmak istediğini, buşvuruyu nereye yapabileceğini sordu. Oğlunun ateşinin çıktığını, kızının ishal olduğunu belirterek ne yapması gerektiğini soran, ilaç önerisinde bulunulmasını isteyen vatandaşlar da, gebeliğin kaçıncı haftadan itibaren anlaşılacağını soran da oldu. Sabah yetişemediği için muayene olamamaktan yakınan bir İzmirli de hastanelerden kendisi için muayene sıra numarası alınmasını talep etti. Başka biri ise tahlil sonuçlarını HİM’den alıp alamayacağını sordu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!