GeriEge Güzelliğin sırrı doğal kozmetik
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Güzelliğin sırrı doğal kozmetik

Güzelliğin sırrı doğal kozmetik
refid:17158273 ilişkili resim dosyası

Kozmetik sektöründe 20 yıldır faaliyet gösteren İzmirli Erdal Atalay, ‘İlvina’ ve ‘Salve’ markasıyla ürettiği bitki özlü bakım ürünlerine bu yıl aromatik yağları ekleyecek.

YAKLAŞIK 20 yıldır kozmetik sektöründe faaliyet gösteren İzmirli işadamı Erdal Atalay, son dönemde öne çıkan doğal kozmetiğe ağırlık vermeye başladı. 2000’de kendi şirketini kurarak kuaförler için kozmetik ürünleri imal eden Atalay, 4 yıl önce bitkisel kozmetiğe yöneldi. Ankaralı bir şirketle ortak DoğalSan Kozmetik’i kuran Atalay, “İlvina” ve “Salve” markasıyla bitki özü kremler, losyonlar, cilt ve saç bakım ürünleri üretiyor. Atalay, bu yıl ‘aromatik yağ’ üretmeyi planlıyor.

Formüller Henkel’den

Kuaförlere kozmetik ürünler imalatında kimyasal içeriklerin çok yoğun kullanılıyor olması nedeniyle, son dönemde öne çıkan ve dünyada büyüklüğü 600 milyon dolara ulaşan doğal kozmetik alanına ağırlık verdiklerini söyleyen Atalay, “Doğalsan Kozmetik cildin gerçek dengesini ve sağlığını korumak amacıyla organik bitkisel yağlar ve bitki ekstraktlarının kullanımı ile formüle edilen ürünler üretiyor. Formüllerimizi, Henkel’in yan kuruluşuna Fransa’da yaptırıyoruz” dedi. DoğalSan ürünleri eczanelerde satıldığını belirten Atalay, “Bu yıl daha yaygın bir satış ağı kurmayı hedefliyoruz. Şu anda ürünümüzün satıldığı 1500 eczaneyi bu yıl 3000-3500’e çıkaracağız” diye konuştu.

Aromatik yağ

Yeni ürünler konusunda da çalışma yürüttüklerini belirten Atalay, 17 olan ürün çeşidini 30’a çıkarmayı hedeflediklerini dile getirdi. Atalay, ayrıca Anadolu Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Araştırma Merkezi ile birlikte aromatik yağlar konusunda çalışma yürüttüklerini ifade ederek, “Bitkisel ürünlerin yanında aromatik yağlar da üretmeyi planlıyoruz. Bunun için üniversite ile çalışmalarımız sürüyor. Hedefimiz bu yıl içinde aromatik yağlar üretmek” dedi.

MERDİVEN ALTI

Dünyada kozmetik pazarının büyüklüğünün 250 milyar doları aştığını ifade eden Atalay, pazarın 2010’da yüzde 15 seviyesinde büyüdüğünü belirtti. Atalay, “Kozmetik kullanım yaşı 10-12’ye indi. Pazarda doğal ürünlerin büyüklüğü ise 600 milyon dolar. Biz de gelişen ve büyüyen bu pazardaki yerimiz aldık. Ancak pazarda denetim sorunu var. Yasal boşluklardan yararlanarak bitkisel kozmetik ürünü diye merdiven altı üretim had safhada” bilgisini verdi.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle