Bornova’da kaliteli hizmet için eğitim

Güncelleme Tarihi:

Bornova’da kaliteli hizmet için eğitim
Oluşturulma Tarihi: Ocak 03, 2011 21:15

Haberin Devamı

NÜFUSU 409 bin olmasına rağmen İçişleri Bakanlığı’nca 750 bin nüfuslu belediyeler sınıfına alınan, Tarihi Kentler Birliği üyeliğine kabul edilen Bornova Belediyesi, kalite çalışması başlattı. 2010-2014 stratejik planına uygun performans programında belediye personelinin hizmet kalitesinin artırılması amacıyla, sekiz günlük ‘Kalite İyileştirme Eğitimleri’ uygulandı. Bu kapsamda seçilen personele; Ekipte Mükemmellik, EFQM Mükemmellik Modeli ve Kıyaslama eğitimleri verildi. Eğitim alan ekipler, belediye bünyesindeki müdürlüklerde mükemmel hizmet verilmesi konusunda iyileştirme, ekip çalışması başlattı. Bu eğitimler ve iyileştirme çalışmaları sonunda Bornova Belediyesi, KALDER izmir Şubesi’ne, Yılın Başarılı Ekibi ve Ege Bölgesi Kalite ödülü için başvuracak.Hedef; kaliteli hizmetBornova Belediye Başkanı Prof. Dr. Kamil Okyay Sındır, “Temel amacımız Bornovalı’ya kaliteli hizmet götürmek. Personelimize sürekli eğitim veriyoruz. Bu çalışmaların sonucunda elbette işlerin ve hizmetlerin kalitesi yükseliyor. Bornovalı’ya Türkiye’deki hatta dünyadaki en kaliteli yerel yönetim hizmetini vermek için gece gündüz çalışacağız” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!