Güncelleme Tarihi:
Demir, rakamsal verilerin bunu ortaya koyduğunu dile getirdi. İzmir’de yürütülen başarılı kampanyanın rakamlara da yansıdığını kaydeden Aziz Demir, ulusal medya takip sisteminden alınan verilere göre iki aylık kampanya boyunca tüm adaylara yerel ve ulusal basında yer verilen haber toplamının 5 bin 549, televizyon kanallarında ise 3 bin 369 olduğunu açıkladı.
Sonuç ortada
Tanıtım ve medya ayağında şu ana kadar yapılan kampanyaların en başarılısına imza attıklarını dile getiren Demir, şöyle konuştu: “Kavgadan, tartışmadan uzak sadece AK Parti icraat ve projelerini anlattık. Seçmeni etkilemeye değil, bilgilendirmeyi amaç edindik. Bunu yaparken de uygun haberi uygun zamanda servise koyduk. Sonuç ortada. İzmirliler, vekillerimizi daha yakından tanıma imkanı buldu. Bizlere olan teveccühleri de sandıklara yansıdı.”