Ege Haberleri

EGE

    DYO’nun hedefi hızla büyümek

    Hürriyet Haber
    08.12.2009 - 00:00 | Son Güncelleme: 07.12.2009 - 19:30

    Boya sektörünün önde gelen firmalarından DYO, rekabette öncülüğünü korumak için atağa kalktı. Hedef önümüzdeki üç yılda yüzde 50 büyümek.

    21. yüzyılın teknolojisi kabul edilen nano-teknolojiyi boya sektörüne dahil eden Yaşar Boya Grubu’nun 50 yıllık markası DYO, kolay temizlenebilen boyayı, teflonun kir tutmaz teknolojisiyle birleştirerek ortaya çıkardığı Teknotex’le dış cephe pazarında yeni bir kategori yarattı. Rekabetteki öncülüğünü korumak için atağa kalkan DYO, önümüzdeki üç yılda yüzde 50 büyümeyi ve yıllık 550 milyon dolarlık büyüklüğe ulaşmayı hedefliyor. Genel Müdür Serdar Oran, küresel krizin sektöre yönelik etkisini değerlendirirken, Türk boya pazarında gelecekteki rekabetin, ürünün klasik özellikleri ötesinde tüketiciye sunulan vaatlerle şekilleneceğini savundu.
     KAYITDIŞI BİTMELİ
     Oran “Bu yeni rekabetin öncülüğünü yapıyoruz. Rekabet, boyanın ötesinde fayda sağlama ağırlıklı. Bunu da teknolojik ve nano-teknolojik ürünlerle sürdürüyoruz” dedi. Her sektörde olduğu gibi boyada da temel sorunun kayıt dışılık olduğunu vurgulayan Serdar Oran, sağlıklı büyümenin sağlanması için bunun çözülmesinin şart olduğunu söyledi.

    DÜNYA MARKASI

    Vizyonlarının DYO’yu dünya markası yapmak olduğunu belirten Genel Müdür Serdar Oran, “Son yıllarda dış pazarlara yapılan yatırımlarla bu konuda ciddi adımlar attık” diyerek, inşaat, mobilya, metal ve oto tamir boyalarının 20 ülkeye ihraç edildiğini söyledi. Oran, “Mısır’da oto tamir boyaları ile mobilya boyaları, Romanya’da ise inşaat boyaları üreten fabrikamız faaliyette. Rusya’daki KEMİPEX Pazarlama şirketimiz de bulunduğu coğrafyaya hizmet veriyor” dedi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı