Dünyanın 9 markası arasına girdi nazar boncuğunu kristalle süsledi

Hürriyet Haber
30.05.2010 - 00:00 | Son Güncelleme:

Kristal devi Swarowski, dünyanın en iyi 10 tasarımcısını ve en iyi 9 ev tasarım markasını küratör ve danışmanlar yardımıyla seçip, Swarowski Elements at Work projesi kapsamında kristal taşlarla işlenmiş ev aksesuvar ürünleri tasarlattı.

Yurtdışında önemli başarılara imza atan Türk lüks tasarım markası Gaia&Gino’nun listenin başında geldiğini belirten Swarowski Pazarlama Segment Direktörü Hubert Eiter, “Ortaya muhteşem eserler çıktı. Milano’da bunları ilk kez sergilediğimizde büyük beğeni topladı. Biz mücevher, moda-giyim dışında ev dekorasyonunda da büyüme kararı aldık. Bu stratejide Gaia&Gino’nun bize büyük katkısı olacak” dedi. Tüm dünyada 40 ülkede 310 mağazada ürünleri satılan Gaia&Gino’nun üç farklı tasarımcının elinde şekillenen koleksiyonları yine bu kanallarda ve Türkiye’de Harvey Nichols ile Luxuria mağazasında 125-800 Euro fiyat aralığında satacak.

Türk kültüründen izler

Hubert Eiter, endüstriyel tasarımda kristal kullanımına yeni ve şaşırtıcı yollar bulmayı amaçlayan “Swarowski Elements at Work” projesinde Gaia&Gino’nun Sebastian Bergne’nin elinden çıkan nazar boncuğu motifli Eye, François Azambourg’un yaptığı deri üzerine ilk kez kristal taşların yerleştirildiği Fake Wood ve Nendo’nun hazırladığı Puzzle koleksiyonlarının etkileyici olduğunu söyledi. Türk kültür mirasından izler taşıyan bu özel tasarımlar ile Gaia&Gino, iç mekanlar için üretilen çağdaş tasarım ürünlerine Swarovski kristallerini uygulayan ilk firmalardan biri oldu. Koleksiyonlar, ilk kez İznik çinisi ile tasarım objeleri üretilmiş olması ve ilk kez nazar boncuğunun üç boyutlu çağdaş bir tasarım ürününde kullanılması bakımından da önem taşıyor.

1.3 milyon Euro ciro

Swarovski ile ortak gerçekleştirilen projenin koleksiyonları ağustos ayında Amerika’da, eylül ayında İtalya, İspanya, Fransa, Portekiz, Yunanistan, Hong Kong, Birleşik Arap Emirlikleri ve İstanbul’da satışa sunulacağını anlatan Gaia&Gino’nun sahibi Gaye Çevikel “Sınırlı sayıda ve numaralı olarak üretilecek Eye koleksiyonu ise tüm dünyada sadece 40 mağazada tasarım tutkunlarıyla buluşucak. Üç koleksiyonun satışından 2010 sonuna kadar 600 bin, 2011 yılı için ise 1.3 milyon Euro ciro hedefliyoruz” dedi.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı