GeriDünya Dağlık Karabağ’da yüksek tansiyon
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Dağlık Karabağ’da yüksek tansiyon

AZERBAYCAN ile Ermenistan arasındaki itilaflı bölge Dağlık Karabağ yakınlarında çıkan çatışmada bir Azeri askeri öldü.

Azerbaycan Savunma Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, ayrılıkçı Ermeni milislerin Azerbaycanlı askerleri saldırdığı belirtilerek, “Saldırı, geri püskürtülmüştür. Ermenilerde can kaybı olmuştur ve geri çekilmek zorunda kalmışlardır. Saldırıda bir Azeri askeri de can vermiştir” dendi. Sözde Karabağ Yönetimi’nin Savunma Bakanlığı’ndan açıklama yapan Senar Hasratyan, “Bu muhtemelen Azerbaycan askerleri arasında çıkan silahlı bir gerginlik sonucunda olmuştur. Bizimle ilgisi yok” dedi. Geçen cuma günü Azeri ve Ermeni askerler arasında son ayların en ölümcül günü yaşanmıştı. Çatışmada dört Ermeni ve bir Azeri asker hayatını kaybetmişti. Dağlık Karabağ bölgesindeki ateşkes hattında Ermeni ve Azeri askerler sık sık karşı karşıya geliyor. Bazen gerginlik kanla noktalanıyor.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle