Ana Sayfa
Son dakika :
Haber
Yaşam
İlanlar
İnteraktif
Arşiv
26 Mayıs 2012 Cumartesi 18:46

 ADnet  
Reklam için
Hürriyet Anasayfa > Tüm Dünya Haberleri

Temel Reis haklı çıktı

Paylaş
Benimsayfam'da Paylaş
Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş
3 Şubat 2011
Temel Reis haklı çıktı
Tüm dünyada beğeniyle izlenen çizgi film kahramanı Temel Reis’in ıspanak yedikten sonra güç kazandığını söylemesi uydurma değil.

 İsveç’teki Karolinska Enstitüsü’nün, Profesör Eddie Weitzberg liderliğinde yaptığı araştırmaya göre günde bir kâse ıspanak yiyenlerin kasları hissedilir derecede gelişiyor. Ispanağın etkisi yedikten üç gün sonra kendini gösteriyor. “Cell Metabolism” Dergisi’nde yayınlanan araştırmada uzmanlar ıspanaktaki demirin yanı sıra nitratın da bu etkiyi yaptığını belirtti. Bu kimyasallar “hücrelerin motor odaları” mitokondirinin daha etkili çalışmasını sağlıyor.


 
Yorumlarınızı Yazınız
Bu haber hakkında henüz yorum yok
Diğer Haberler
Yakala.Co
Hürriyet Kıyasla
Yenibir :)
Hürriyet Emlak
Hürriyet Oto
          Vuslat Doğan      Tüm Haberler
  Hürriyet Kurumsal Hürriyet USA Hürriyet Avrupa Hürriyet Emlak Yenibiris.com Anneyiz.biz Hürriyet Oto İddaa Avrupa Birliği DYH