D’S Damat, bir yılda 118 basamak yükseldi

Güncelleme Tarihi:

D’S Damat, bir yılda 118 basamak yükseldi
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 09, 2016 09:10

Orka Holding iştiraki Orpa Pazarlama, İstanbul Sanayi Odası tarafından her yıl düzenlenen “Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu-2015” araştırmasında bir önceki yıla göre 118 basamak birden yükselerek ikinci oldu. Orpa Pazarlama, 223 milyon 668 bin TL üretimden satışı ile ikinciliği elde etti.

Haberin Devamı

Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, gerek altyapı gerekse insan kaynağına çok önemli yatırımlar gerçekleştirdiklerini, Türkiye’nin İkinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu araştırmasında elde ettikleri başarının bunun bir yansıması olduğunu söyledi. 

Orka Holding’in üretim ve ihracatta elde ettiği başarıların süreceğine inandıklarını dile getiren Orakçıoğlu, “Orka Holding, Damat, Tween ve D’S Damat markaları ile kaliteli ürünleri ve lüksü satın alınabilir fiyatlarla sunan bir şirket. Moda endüstrisinde perakende mühendisliği yaparak tüm operasyonlarımızı titizlikle yürütüyor ve tecrübemizin verdiği güçle gerek Türkiye gerekse yurt dışında girdiğimiz her pazarda farkımızı ortaya koyuyoruz. Tasarım anlayışımız, moda perakendesinde öncüsü olduğumuz Ar-Ge faaliyetleri ile bütünleşerek yaşam stiline dönüşüyor” dedi.

Haberin Devamı

MARKALI ÜRÜN İHRACATI FARKI
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Türkiye’nin üretim ve ihracatına katkıda bulunmaya devam edeceklerine dikkat çekti. Gelecek beş yılda hedeflerinin iki buçuk kat büyümek olduğuna değinen Orakçıoğlu, “Bunu da ihracatımızı ve yurtdışındaki mağaza sayımızla yurtdışındaki etkinliğimizi arttırarak yapmayı planlıyoruz. Bu yılsonuna kadar açılacak mağaza sayısı, yılbaşındaki hedefimiz olan 25’i geçip 50’ye ulaşacak.

Yılsonunda 60 ülkede toplam 100 mağazaya ulaşacağız. Yurtiçi ile birlikte yılsonunda toplam mağaza sayımız 300’ü aşacak. 2016 yılında ihracatımızı iki kat arttırarak 20 milyon dolara ulaşacağız. Halen markalı ürünlerimizle, Türkiye’nin kilogram başına normal ihracat ortalama fiyatının 5-6 kat daha üzerinde ürün satarak ihracat gerçekleştiriyoruz. İhracat hedeflerimize ulaşmamızdaki en büyük faktörler ise yaptığımız altyapı çalışmaları, markamızın yurtdışındaki bilinirliğinin yanı sıra tasarım ve koleksiyonlarımıza olan ilgi oluyor. Ciroda ise bu yılsonunda 500 milyon TL hedefimize ulaşacağımıza inanıyoruz” dedi.

 

BAKMADAN GEÇME!