Ege Haberleri

EGE

    Dostlara mama alırken dikkat

    Hürriyet Haber
    12.10.2011 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Piyasada yerli-yabancı evcil hayvan maması markaları hızla artarken, Türkiye’nin bu sektördeki en büyük üreticisi Çağatay Yem’in Başkanı Oktay Çağatay, ticari kaygılarla tüketicinin yanlış yönlendirildiğini söyledi.

    YILLARDIR uygun fiyatlarla sunduğu kaliteli mamalarıyla sadık dostlara sağlıklı ve mutlu yaşam vaat eden İzmir merkezli www.temizmama.com, Bonacibo, Petikare, Micho, Kucho, Mito Mix ve Kennel markalarıyla, sektörde bir adım öne çıktı. Türkiye’nin en büyük evcil hayvan maması üretilerinden Çağatay Yem Sanayi’nin pazarlama kuruluşu olan www.temizmama.com, ürün çeşitliliği ve kampanyalarıyla hayvanseverlerden büyük ilgi görüyor.

    Kuralsızlık hakim

    Çağatay Yem Sanayi Yönetim Kurulu Başkanı Oktay Çağatay, www.temizmama.com’un kaliteli yerli mama üretimini artırmak ve tüketicileri mama seçimi konusunda bilinçlendirmek üzere yürüttüğü çalışmalarla Türk pet sektörü için önemli girişimlerde bulunduğunu söyledi.
    Sektörü kuralsız ve kanunsuz olarak nitelendirip sorunlara dikkat çeken Çağatay, “Satıcılar, kaliteli yerli mama satmaları halinde o fabrikaya muhtaç olacaklarını ve kar oranlarının ithal mamalara göre düşeceğini düşünüyor. Birçok satıcı sırf ticari kaygılarla tüketicileri mama konusunda yanlış yönlendiriyor. Beslenme uzmanı (nutritionist) olmamalarına rağmen mamalar hakkında yorum yapıyorlar” dedi.

    AÇIK YASAKLANSIN

    Pet sektöründe gelişimin sağlanabilmesi için üretici ve satıcılara önemli görevler düştüğünü belirten Oktay Çağatay, “Mama üretiminde kalitede istikrar sağlanmalı ve raf ömrü en az 12 ay olan mamalar üretilmeli. Mama fiyatları Türkiye’nin her köşesinden istenebilecek ve tüm komşularımıza ihraç edilebilecek duruma getirilmeli” diye konuştu. Satıcıların ise kar oranını ilk öncelikleri olarak belirlememeleri, daha fazla satmak için çalışmaları, tüm Anadolu’ya mama göndermeleri gerektiğini kaydeden Çağatay, “Ayrıca, tarihi geçmiş ithal mama ve açık mama satışı kesinlikle yasaklanmalı” dedi.

    YERLİ MARKA

    Oktay Çağatay “Şirketimiz, sektörün gelişmesine katkıda bulunmak ve en kaliteli mamaları en uygun fiyatlarla tüketicilerimize sunabilmek amacıyla imalat ve pazarlama stratejilerini oluşturmuş bulunuyor. Hedefimiz; Avrupa’nın ihraç fiyatlarına yakın rakamlarda ve daha kaliteli mama üreterek, Türkiye mama pazarını genişletmek ve ithal yerine kaliteli yerli mama tüketimini artırmak. Pazarın genişlemesi için de isteyen herkese en uygun fiyatlarla ve kendi markalarıyla fason mama üretmek” dedi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı