Doğum günü hediyesi koleksiyon oldu

Güncelleme Tarihi:

Doğum günü hediyesi koleksiyon oldu
Oluşturulma Tarihi: Ekim 28, 2005 00:00

Tanınmış mücevher markalarından Diamond by Naci Şenocaklı’ya bir alt marka eklendi: Diamond New Line. Koleksiyon, Naci Şenocaklı’nın 20 yaşındaki kızı Deniz’in doğum günü için tasarladığı birkaç parça mücevherden doğmuş.

- Bu koleksiyonu hazırlama fikri nasıl ortaya çıktı?

Doğum günümde babamdan bir hediye istiyordum. Baktım ki benim takabileceğim tarzda takılar yok, bir şey çizeyim ve babam da bunu bana yapsın dedim. Birkaç tasarımımı babama gösterdim. Ortaya güzel şeyler çıkınca bu çalışmayı genişletip, gençlere daha fazla seçenek sunabiliriz diye düşündük. Fazla ağır olmayan, fiyatı da nispeten makul takılar yapmak fikriyle yola çıktık.

- 20 yaşında koleksiyon yaratmak nasıl bir duygu?

Babam gecenin 04.00’ünde uyanıp model çizen bir adam. Çizdiklerimi beğenmesi elbette çok hoşuma gidiyor. Derslerde bile çizim yapıyorum. Her boncuk dizen ‘Ben tasarımcıyım’ diyor ama tabii ki ben daha tasarımcı değilim, daha yaşım kaç başım kaç!

- Koleksiyondan biraz bahsedebilir misin?

Koleksiyon hazırlığı bir yıl sürdü. Narin ve ince taşları tercih ettim. Günlük, spor yaparken bile takabileceğiniz takılar... Pırlanta, yakut ve zümrütün yanı sıra yarı değerli taşlar da var. Küpelerde, kolyelerde eski paraları kullandım. Ama bana göre koleksiyonun en büyük yeniliklerinden biri flört yüzükleri. Sevgililer için tasarlanmış, çift kalp taşıyan yüzükler bunlar. Koleksiyon gençlere hitap ediyor diyoruz, ama aslında yaş sınırlaması yok. Günümüzde herkes genç ve spor yaşamayı seviyor.

- Takı eğitimi aldın mı?

Atölyemizde çalışan ustaların yanında öğrenmeye çalıştım, sonra iki aylık bir kursa gittim. Şimdi yine tasarımla ilgili bir kursa başlayacağım. Seneye de İtalya’ya taş ve tasarım eğitimi almaya gideceğim. Aynı zamanda Yeditepe Üniversitesi’nde Uluslararası Ticaret ve İşletme okuyorum.

- Diamond’la ilgili başka ne gibi hayallerin var?

İlk yapmak istediğim Türkiye sınırlarını aşmak. İmzamı taşıyan Diamond New Line markasının birkaç yıl içinde yurtdışında atağa geçmesini hedefliyorum.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!