Discovery araştırdı, Türk erkeği ‘uzman görünmeye’ istekli çıktı

Selçuk YAŞAR/İSTANBUL
13.12.2009 - 00:00 | Son Güncelleme:

Discovery Channel, Discovery Travel & Living ve Animal Planet gibi televizyon kanallarını Türk izleyicilerle buluşturan Discovery Networks’ün Genel Müdürü ve Gelişmekte Olan Pazarlar Kıdemli Başkan Yardımcısı Caleb Weinstein, “Geçtiğimiz yıl Avrupa çapında yaptığımız 12 bin kişiyi kapsayan araştırmaya göre, Türk erkeklerinin yüzde 84’ü bir konuda uzman olarak görünmek istiyor” dedi.

Bu nedenle Türkiye’deki izleyicilerin doğa, uzay, hayvanlar alemi gibi belirli konuları özellikle takip ettiğini belirten Weinstein, “Ben en çok uzay ile ilgili belgeselleri seviyorum. Son dönemde NASA’nın arşivlerindeki HD görüntüler Türkiye’de DSmart HD platformundaki kanallardan yüksek çözünürlüklü yayınlanıyor” diye konuştu.
1.5 milyar kişiye ulaşıyor
Caleb Weinstein, şunları söyledi: “Etkinliğimizin odak noktası programlarımızın ödüllü içerikleri hakkında bilgi vermek ve 2010 için hazırlanan yapımları tanıtmak. Eski ve yeni Discovery müşterilerine eşsiz reklam ve sponsorluk fırsatları sunacağız. 173 ülkede 1.5 milyar izleyiciye ulaşıyoruz. Türkiye ise nüfusu ve izleyici kitlesiyle bizim için en önemli pazarlardan biri.”
Kimsenin çekemediği görüntüleri çekmeyi misyon edindiklerini belirten Weinstein, şöyle konuştu: “Tarihimize baktığımda en önemli başarımız Titanik batığını görüntülemekti. Türkiye’de Dsmart’la ortaklıktan çok memnunuz. Türkiye, ABD gibi en çok televizyon izlenen ülkelerin başında geliyor. İnsanlar artık farklı formatlarda kanallar arıyor. Bu çeşitliliği sağlıyoruz.”
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı