İZMİR HABERLERİ

Dertlerini WhatsApp'a yazdılar çözüme kavuştular

DHA
03 Mayıs 2017 - 11:28Son Güncelleme : 03 Mayıs 2017 - 11:29

Dertlerini WhatsApp'a yazdılar çözüme kavuştular

DHA

BORNOVA Belediyesi'nin vatandaşların hizmete daha çabuk ulaşması amacıyla kurduğu WhatsApp hattının 1. yılı kutlandı.

Vatandaşların 7 gün 24 saat karşılık bulabildiği hatla dilek ve öneriler kısa sürede iletiliyor. Bir yıl içinde 2 bin 571 şikayet ve talebe cevap verildi. Ayrıca Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, hattın birinci yılı için WhatsApp yoluyla sorununu bildiren ve çözümün ardından Belediye'ye teşekkür mesajı yollayanlardan biri olan Engin Yılmaz'ın evine de ziyarette bulundu.  Bornova Belediyesi, diğer sosyal medya platformlarını da etkin şekilde kullanıyor. Bornova Belediyesi'nin ortak akıl ilkesi ile başlattığı vatandaşların şikayet ve taleplerini iletebildikleri WhatsApp hattı 1. yılını kutluyor. Vatandaşların talep ve şikayetlerini daha kolay iletilebilmesi ve sorunların en kısa zamanda çözüme ulaştırılabilmesi amacıyla hayata geçirilen hatta bir yıl içinde gelen 2 bin 571 bildirime cevap verildi. Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, hattı kullanarak görüşlerini bildiren ve sorunun 1 saat içinde çözüme kavuşmasının ardından memnuniyetini yine WhatsApp üzerinden ifade eden vatandaşlardan biri olan Engin Yılmaz'ın evine de konuk oldu.

HATTIN ÇALIŞMASI

 "0 530 214 50 35" numaralı WhatsApp hattına gelen talep ve şikayetler 7 gün 24 saat cevap buluyor. İncelenen bidirimler; ilgili müdürlükler veya ESHOT, İZSU, İzmirgaz, Büyükşehir Belediyesi, Karayolları Müdürlüğü ve Gediz Elektrik gibi dış kurumlara da iletiliyor. Konu ile ilgili olarak yapılan işlemler hakkında WhatsApp yoluyla vatandaşlara geri dönüş yapılıyor. Bornova Belediyesi, diğer sosyal medya platformlarını da etkin şekilde kullanıyor.

Vatandaş Bornova Belediyesi'ne hangi sosyal medya platformundan ulaşırsa  ulaşsın,  şikayetini prosedüre takılmadan ilgili birime iletip, sonuç alıyor. Whatsapp hattının yanında web sitesinden duyurular ve bilgilendirilmeler yapılırken,vergi borçları ve bir çok e-belediye işlemleri de internet üzerinden yapılabiliyor. Bornova Belediyesi'nin resmi sosyal medya hesaplarının yanısıra, Başkan Olgun Atila'nın kişisel sosyal medya hesapları da vatandaşlarla daha çok etkileşime geçilmesini sağlıyor. Başkan Atila Facebook üzerinden yaptığı canlı yayınlarla da vatandaşlara erişebiliyor.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

İzmir haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının İzmir ilinden Dertlerini WhatsApp'a yazdılar çözüme kavuştular hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 03 Mayıs 2017 tarihinde saat 11 28’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Dertlerini WhatsApp'a yazdılar çözüme kavuştular haberi güncellenecektir.

    İZMİR NAMAZ VAKİTLERİ
    20 Ağustos 2017, Pazar
    • İmsak
      04:37
    • Guneş
      06:23
    • Öğle
      13:26
    • İkindi
      17:11
    • Akşam
      20:08
    • Yatsı
      21:40
    Diğer iller için Namaz Vakitleri »
    Sayfa Başı