İSTANBUL HABERLERİ MERKEZ HABERLERİ

Decathlon’dan 2019 sonu hedefi: yüzde 40 yerli üretim

DHA
16.05.2018 - 16:51Son Güncelleme :
DHA

İstanbul, 16 Mayıs (DHA) - Avrupa’nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, Türkiye’de tedarikçi ağını genişletiyor. 28 mağaza ve internet sitesi üzerinden satılan ürünlerin yüzde 20’si Türkiye’de üretiliyor; 2019 sonu hedefi ise yüzde 40. 
39 ülkede 1364 mağazası bulunan Decathlon’un dünyada binin üzerinde tedarikçisi bulunuyor. Türkiye’de de yerel tedarikçi ağını genişleten Decathlon, pek çok farklı ürün için üreticiler arıyor.
Türkiye’de Mayıs 2010’dan beri faaliyet gösteren Decathlon’un en büyük özelliği, profesyonel sporcular ve müşteriler tarafından test edilip kullanılan en yenilikçi ve en kaliteli spor ekipmanlarını mümkün olan en düşük fiyatlarda sunması.
Decathlon Türkiye İş Geliştirme Direktörü Duygu Kög, " Başarılı iş modelimiz sayesinde daha da hızlanarak beş yıl içerisinde mağaza sayımızı 70'e çıkaracak ve bizi her açılışta sevgiyle kucaklayan kullanıcılarımıza çok daha yakından spor tecrübesi sunacağız. Türkiye'de bu işe başladığımızda spor pazarı yüzde 6.0 büyürken geçen yıl yüzde 13 büyüdü, şüphesiz ki bizim de Decathlon ailesi olarak sporu erişilebilir kılma konusunda pazar büyümesine etkimiz yadsınamayacak ölçüde büyük" dedi.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Merkez haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Merkez haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Decathlon’dan 2019 sonu hedefi: yüzde 40 yerli üretim haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

İSTANBUL NAMAZ VAKİTLERİ

16 Mayıs 2018, Çarşamba
  • İmsak
    03:52
  • Guneş
    05:39
  • Öğle
    13:06
  • İkindi
    17:01
  • Akşam
    20:22
  • Yatsı
    22:01
Sayfa Başı