D-Smart’a talep patladı, Koreli Humax’tan 500 bin ’alıcı’ geliyor

Hürriyet Haber
17.07.2007 - 00:00 | Son Güncelleme:

Dijital platform D-Smart’a artan talebi karşılamak için 500 bin uydu alıcısı sipariş edildi.

Doğan TV, bu amaçla dünyanın önde gelen şirketi Güney Koreli Humax’la anlaşma imzaladı. Ürünler D-Smart’ın iş ortakları Arçelik, Beko, Botech, Goldmaster, Next&Next Star, Sunny firmalarının bayileri ve Smart Shop’ların beş binden fazla satış noktası aracılığıyla tüketiciye ulaşacak.

DOĞAN TV Holding bünyesinde faaliyet gösteren D-Smart’ın artan satış talebini karşılamak üzere 500 bin uydu alıcısı sipariş edilmesi için hazırlanan anlaşma imzalandı. Anlaşmaya göre, gelecek ürünler D-Smart’ın iş ortakları olan; Arçelik, Beko, Botech, Goldmaster, Next&Next Star, Sunny firmalarının bayileri ve Smart Shop’ların beş binden fazla satış noktası aracılığıyla tüketiciye ulaşacak. Anlaşmayı Doğan TV Yayın Grup Başkanı Murat Saygı, Doğan TV İcra Kurulu Üyesi Mustafa Gözalan, D-Smart’ın iş ortağı olan firmaların üst düzey yöneticileri, Arçelik ve Beko’yu temsilen Beko Genel Müdürü Oğuzhan Öztürk, Botech Genel Müdürü Bora Ellialtıoğlu, Goldmaster Genel Müdürü Sinan Bora, Next&Next Star Genel Müdürü Erol Yüksel, Sunny Genel Müdürü Mehmet Atmaca ve D-Smart’ın yöneticileri katıldı. Anlaşmayı Doğan TV İcra Kurulu Üyesi Mustafa Gözalan ve dünyanın en büyük teknoloji firmalarından olan Humax’ın Başkanı Jang Yong Kim imzaladı.

DÜNYADA LİDER UYDU ALICISI: Doğan Grubu’yla ortaklık yaparak ilk defa Türkiye pazarına giren ve uydu alıcısı konusunda dünyada yüzde 80’lik pazar payına sahip olan Güney Koreli Humax’ın Başkan Yardımcısı ve CEO’su Jang Yong Kim, kutu üretimi üzerine uzmanlaşmış bir şirket olduklarını belirterek, "Dünyada birçok yayın kuruluşu ile işbirliği anlaşmalarımız var. Doğan Grubu ile ilk kez Türkiye pazarına girdik. Türkiye oldukça yüksek potansiyel barındırıyor. Özellikle uydu alıcısı alanında çok talep var" dedi. 1989 yılında kurulan Humax, ABD’den Avrupa’ya dünyada uydu alıcısı üretiminde lider şirketlerden biri. 400’ün üzerinde mühendis çalıştırıyor.

1 MİLYON ADET SATIŞ HEDEFİ: Doğan TV İcra Kurulu Üyesi Mustafa Gözalan ise, Humax’la yapılan anlaşmanın toplu bir satınalma anlaşmasının ötesinde stratejik bir işbirliği olduğunun, bu projeye Humax’la birlikte katılan diğer teknoloji destekçileri ile de en kısa zamanda benzer anlaşmalar yapılacağının altını çizdi. D-Smart’a beklenenin çok üzerine gelişen talebi karşılamak için tüm iş ortakları ile yoğun bir işbirliği ile kısa zamanda D-Smart uyumlu uydu alıcılarının bulunurluğunun arttırılacağını belirtti.

BAYİLERDEN TALEP GELDİ: Doğan TV Yayın Grup Başkanı Murat Saygı da, "Bayilerimize gelen artan talepleri karşılamak üzere büyük miktarlarda alıma gitme ihtiyacı hissettik. Bu sipariş ile yaptığımız alım 500 binin üzerinde. Bu anlaşmayı yeni sipariş anlaşmaları takip edecek ve 2008 Haziran ayında 1 milyon adet D-Smart satışı hedefleniyor" diye konuştu. D-Smart’ın innovasyona dayalı yepyeni bir dijital platform olduğunu hatırlatan Saygı, geleneksel uydu üzerine kurulu dijital platformlardan çok farklı olduğunu, bu farklılıkların hem iş modelinden hem de kullandığı teknolojisinden geldiğine işaret etti.

Botech: Kaliteli yayın ve kusursuz hizmet var

BOTECH Genel Müdürü Bora Ellialtıoğlu, Botech için D-Smart ile çözüm ortaklığına başladığı tarihin ise ayrı bir önem taşıdığını kaydederek, Botech’in D-Smart ile seçkin, kaliteli uydu yayınları paketine, kusursuz satış sonrası desteğe ve güncellemelere, bir kez ve makul bir fiyatı ödeyerek sahip olma isteğiyle gelen ve sayısı hızla artan bir müşteri kitlesine sahip olduğunu vurguladı.

Next&Next Star: D-Smart halka yeni soluk getirdi

NEXT&Next Star Genel Müdürü Erol Yüksel, "D-smart bir proje iken önümüze geldiğinde olası tüm ihtimalleri gözönüne alarak uydu dünyasına ve halkımıza yeni bir soluk getireceğine olan inancımızla bu büyük projede yer alma gereğini duyduk. Bize göre D-Smart ürünlerimiz arasında yer alması gereken günün koşullarına uygun teknolojik bir gelişmedir ve piyasaya yeni bir alternatif olarak soluk getirecektir" dedi.

Sunny: Üç büyüklerin maçları ilgiyi artırdı

SUNNY Genel Müdürü Mehmet Atmaca, Atmaca Elektronik’in de Sunny markasıyla çözüm ortağı olduğu D-Smart’ın gördüğü yüksek taleple sektöre belirgin bir hareketlenme getirdiğini anlatarak, özellikle Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş Avrupa futbol maçlarının yayın haklarının D-Smart tarafından alınmasından sonra standart uydu alıcı talebinin yerini D-smart’ın aldığına dikkat çekti.

Beko: Uydu alıcısının çok üzerinde bir sistem

D-SMART’ın gelişimi iş ortaklarını işlerinde olumlu geri dönüş almaları nedeniyle memnun ediyor. Beko Şirket Müdürü Oğuzhan Öztürk, gerek konsept olarak, gerek teknoloji olarak D-Smart’ın farklı bir proje olduğunu dile getirerek, bir uydu alıcısının çok üzerinde bir sistem olduğunu ifade etti. Öztürk, müşterilerin televizyondan beklentilerini daha ileriye götürebileceğini, farklılık yaratabileceğini ve tüm iletişimi gerek internet, gerek televizyon, her türlü iletişim olanağını izleyicilere sağlayabilen bir teknolojik açılım olacağını aktardı.

Goldmaster: İlk günden beri yoğun ilgi görüyor

GOLDMASTER Genel Müdürü Sinan Bora, Türkiye’de yeni bir dönem, faturasız dijital platform devri başladığını dile getirerek, Türkiye’nin faturasız dijital platformu D-Smart’ın halkıyla tanıştığı ilk günden beri çok yoğun talep aldığını belirtti.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı