CRM Oscar’ları dağıtıldı

Hürriyet Haber
02.10.2003 - 02:14 | Son Güncelleme:

*CRM Institute Turkey tarafından ilk kez verilen ‘‘Müşteri İlişkileri Ödülleri’’ sahiplerini buldu. ‘‘Büyük Ödül’’ü Turkcell alırken, Proje Ödülü ise Hürriyet Gazetesi’nin ‘Kırmızı’ Projesi’ne verildi. Törende 9 şirket, toplam 11 ayrı dalda ödüllendirildi.

CRM Institute Turkey tarafından bu yıl ilk kez verilen ‘‘Müşteri İlişkileri Ödülleri’’ önceki akşam düzenlenen bir törenle sahiplerini buldu. ‘‘Büyük Ödül’’ün Turkcell'e verildiği törende, Hürriyet Gazetesi’nin ‘Kırmızı Projesi’ de Proje Ödülü’nü kazandı. Törende müşteri ilişkileri yönetimi konusunda başarılı projeler yapan, ‘‘müşteri odaklılık’’ ilkesini benimseyen, CRM bilincinin yaygınlaşmasına katkıda bulunan ve deneyimlerini paylaşan 9 şirket, 11 ayrı dalda ödüllendirildi. Bazı şirket çalışanlarına da ‘‘Vizyoner Proje Beratı’’ verildi.

Hürriyet Gazetesi ‘‘En Yaratıcı İlişki Modeli’’ dalında ‘‘Hürriyet-Kırmızı’’ ile proje ödülüne layık görüldü. Proje ödüllerinde, ‘‘Müşteri Odaklı Ürün Tasarımı’’nda New Holland Trakmak, ‘‘Müşteri Odaklı e-ticaret Modeli’’nde Teba, ‘‘En Avantajlı Müşteri Programı’’nda Garanti Ödeme Sistemleri, ‘‘En Başarılı Veri Entegrasyon Projesi’’ ve ‘‘En Başarılı İş Ortaklığı’’nda Oyak Bank ödül aldı.

‘‘Müşteri Odaklı Teknoloji Kullanım Ödülü’’ Garanti Ödeme Sistemleri'ne, ‘‘Bireysel Müşteri Memnuniyeti Ödülü’’ Gima'ya, ‘‘Kurumsal Müşteri Memnuniyeti Ödülü’’ Mars Group'a, ‘‘Müşteri Odaklı Süreç Yönetimi Ödülü’’ Yapı Kredi Koray'a verildi.

CRM Institute Turkey Başkanı Gültekin Güldür, ödül töreninde yaptığı konuşmada, bu ödüllerin Türkiye'de ilk kez verildiğine dikkat çekerek, kazanan firmaların önümüzdeki yıl uluslararası CRM yarışmalarında Türkiye'yi temsil edeceğini söyledi. Gültekin Güldür, yaklaşık 6 ay önce 32 şirketin katılımıyla start alan yarışmanın, 60 kişilik jürinin değerlendirmesiyle sonuçlandığını belirtti. Güldür, ‘‘Müşteri İlişkileri Ödülleri’’nin aday kurum ve kuruluşlar için kendilerini değerlendirme ve müşteri odaklılık konusunda eksik yönlerini tespit ederek giderme anlamında da önemli fırsatlar sunduğunu söyledi.

CRM NEDİR?

Kurum ve kuruluşların müştkerilerin daha iyi tanımak, beklenti ve ihtiyaçlarına cevap vererek memnuniyetlerini ve kárlılıklarını artırmak için yaptıkları tüm çalışmalar CRM (Customer Relationship Management) olarak adlandırılıyor. Türkiye'de 1999 yılında faaliyete geçen CRM Intitute, Türkiye'de müşteri odaklı yönetim anlayışlarının gelişmesi, CRM sektörünün hızlı adımlarla büyümesi, CRM konusunda bilinç, kaynak ve talep yaratılmasını hedefliyor.

Proje Oscar’ı ‘Kırmızı’ya

HÜRRİYET Gazetesi, ‘‘Hürriyet-Kırmızı’’ projesiyle CRM Institute Turkey tarafından ‘‘Proje Ödülü’’ne layık görüldü. Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal'e ödülünü CRM Institute Turkey Başkanı Gültekin Güldür verdi. Törende konuşan Ayşe Sözeri Cemal, ‘‘Kırmızı’’ projesinin hayata geçmesiyle CRM çalışmalarının eş zamanlı iki proje olarak birbirini etkilediğini belirterek, şunları söyledi:

‘‘Kırmızı Projesi, Hürriyet bünyesinde reklam sektörünün yaratıcılığı ve daha kaliteli, daha iyi ilanları teşvik etmek için yapıldı. Hürriyet bunu kendine misyon edindi, dileğim bu heyecanın tüm sektörde artarak devam etmesi.’’
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı