Ciro hedefi 100 milyon TL

Hürriyet Haber
13.09.2013 - 01:00 | Son Güncelleme:

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu’nun ev dışı tüketim pazarında faaliyet gösteren şirketi Eczacıbaşı Profesyonel, yükselen talebe daha güçlü yanıt vermek amacıyla yeniden yapılanmaya gitme kararı aldı.

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu Başkanı Hakan Uyanık, “Türkiye’de hane sayısındaki artış, 10 yılda dört kat artarak 300’e ulaşan alışveriş merkezi sayısı ve 32 milyon turist ev dışı tüketim pazarını 16 milyar dolara ulaştırdı. Bu yıl 100 milyon lira ciro hedefliyoruz. 2012’de ev dışı tuvalet kağıdı satışı 1 milyon 209 bin kilometre oldu. Bu rakam, 3 kez aya gidecek uzunluğa denk geliyor” dedi.

Etiketler: yeniden yapılanma


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı