Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Çıplak Düşes tiraj patlattı

    Reha ERUS - Zafer ÖZTÜRK ROMA - LONDRA
    17.09.2012 - 00:00 | Son Güncelleme: 17.09.2012 - 08:16

    Cambridge Düşeşi Kate Middleton’un çıplak resimlerinin bulunduğu 26 sayfalık Chi dergisi, İngiltere Sarayı ile İtalya eski Başbakanı Silvio Berlusconi arasında ciddi bir krize yol açtı.

    Berlusconi’nin sahibi olduğu yayın grubunun çıkardığı magazin dergisi Chi, Düşes’in çıplak resimlerinin bulunduğu özel sayısının bugün piyasa çıkacağını açıkladı. Derginin çıkmasını engellemek için İngiliz Kraliyet Ailesi’nin, İtalyan “Mondadori” yayınevinin sahibi Berlusconi’ye yaptığı başvuru geri çevrildi.

    İŞTE KATE'İN O FOTOĞRAFLARI

    Silvio’nun intikamı

    Fransız Closer dergisinden sonra Prens William’ın eşinin çıplak fotoğraflarını yayınlayacak Chi dergisi 1 milyon adet basılırken, bir gemi gezisine çıkan Berlusconi’nin, İngiliz Kraliyeti’ne “Sorry” (Üzgünüm) diye yanıt verdiği açıklandı. Berlusconi’nin İngilizlere yaptığı tek iyilik, Kate’in çırılçıplak fotoğraflarının basılmaması için dergiye direktif vermek oldu, Düşes’in üstsüz fotoğraflar ise basıldı. İtalyan medyası, “Bu yıllarca Silvio ile uğraşan İngiliz medyasından intikam almadır” yorumunu yaptı. İngiliz tabloid gazetelerinin yanısıra, Financial Times da Berlusconi’ye, görevi bırakmadan önce, “Avrupa’nın selameti için Tanrı adına defol git” ve “Silvio palyaçosu istifa etmeli” gibi manşetlerle seslenmişti.

    Prensin intikam yemini

    EŞİ Kate Middleton’ın çıplak fotoğraflarının çekilmesine çok öfkelenen Prens William’ın “intikam yemini” ettiği ileri sürüldü. Borneo adalarında eşi ile tatil yapan William’a yakın bir kaynak, İngiliz basınına yaptığı açıklamada, “Prens, ‘Onların hapse atılmasını istiyorum’ dedi. Dava açmakta çok istekli ve mahkemeye kanıt sunacağına yemin etti” dedi. Cuma günü, St. James Sarayı da, fotoğrafları yayınlayan Fransız Closer dergisine dava açılacağını doğruladı.

    İrlandalı patron gazeteyi kapatıyor

    Düşes’in üstsüz fotoğraflarını sayfalarına taşıyan İrlanda gazetesi The Irish Daily Star da sahibini çileden çıkardı. İngiliz Daily Star, Daily Express ve Channel 5’in de sahibi olan Richmand Desmond, bir bölümü kendisine ait The Irish Daily Star’ın kapanacağını duyurdu. Gazete editörleri, “O bizim düşesimiz değil” diyerek fotoğrafları basarken Desmond’un yayından haberinin olmadığı öğrenildi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı