Spor Haberleri

« Hürriyet.com.tr
MENÜ

Cim Bom'da yüzler gülüyor

GSStore Pazarlama Genel Müdürü Nurettin Kantarelli, Galatasaray'ın sportif başarısının GSStore'lardaki ürün satışlarını artırdığını belirterek, “Bazı yerlerde yüzde 100'ü aşan ve geleceğe dönük siparişlerde üç katına varan artışlar var” dedi.

A.A.
SON GÜNCELLEME
Açıklama yapan Kantarelli, Türkiye genelinde 11'i kendi 30'u da bayilik olmak üzere toplam 41 satış noktalarının bulunduğunu, stratejik olarak Galatasaray taraftarının yoğun olduğu her noktada yeni satış noktaları oluşturmayı arzu ettiklerini ve bunu da bayilik vererek yapmayı planladıklarını kaydetti.

Kantarelli, GSStore mağazalarında satılan ürünlerin forma, antrenman kamp giysileri, tekstil ve hazır giyim aksesuarlarından oluşan bir koleksiyon ve şirket ile kulübün izniyle lisans verilerek üretilen ve üzerinde Galatasaray'ın yeni logosu bulunan kırtasiyeden ev eşyasına, oyuncaktan çeşitli aksesuarlara varan ürün grubundan oluştuğunu anlattı.

Bini aşkın ürün çeşidi var

Ürün koleksiyonları içinde kendilerinin doğrudan ürettiği 200'ün üzerinde farklı ürün bulunduğunu, lisansiye ürünleriyle birlikte bini aşkın çeşidin satışta olduğunu ifade eden Kantarelli, “Yeni ürün çeşitlerimiz var. Bayilere sunum yaparak yaz dönemiyle ilgili ürünleri tanıttık. Olumlu geri dönüşler oldu. Siparişlerini 3 katına artıran satış noktaları var” dedi.

Gerek lisansiye gruplarında, gerekse kendi üretim koleksiyonlarına neleri dahil edebileceklerine ilişkin araştırma içinde olduklarını dile getiren Kantarelli, Galatasaray futbol takımının son dönemde yakaladığı başarının satışlara da yansıdığını söyledi.

“Satışlarda yüzde 100 artış”

Kantarelli, “Geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığı zaman satışlarda ciddi artış görülüyor. Bu sportif başarının var olmasıyla alakalı. Bazı yerlerde yüzde 100'ü aşan artışlar var. Geleceğe dönük siparişlerde üç katına varan artışlar var. Satışların yüzde 20'si lisanslı ürünlerden oluşuyor” dedi.

Mevcut satış rakamlarını birkaç yıl içinde 2-3 katına çıkarmayı hedeflediklerini ifade eden Kantarelli, satış sıralamasında her zaman birinci sırada formanın geldiğini, formalara genelde futbolcu isimleri, futbolcuların
giydiği numaralar veya müşterilerin kendi isimlerinin yazdırıldığını anlattı.

Melo, Baros ve Elmander formaları

Bu sezon en fazla Melo, Baros ve Elmander'in formalarının satıldığını belirten Kantarelli, koleksiyonlarında yer alan parçalı klasik formanın en çok satılan forma olduğunu, sarı renkli formanın da büyük ilgi gördüğünü kaydetti.
Kantarelli, 31 Ocak'ta, Türk Telekom Arena'da GSStore mağazasının açılışının yapılacağını bildirdi.

Bunları da Beğenebilirsiniz