Çaykur’un kuru çay satışları artışa geçti

Güncelleme Tarihi:

Çaykur’un kuru çay satışları artışa geçti
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 20, 2018 12:42

Çaykur’un kuru çay satışları artışa geçti

Haberin Devamı

RİZE, (DHA) – ÇAYKUR Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, kuru çay satışlarında önemli bir yükseliş ivmesi kazandıklarını söyledi.

Çaykur Genel Müdür Vekili Yusuf Ziya Alim, Çaykur Bölge Müdürlüklerini inceleme ve denetleme ziyaretlerini sürdürüyor. Anadolu’nun 7 bölgesinde yıllardır hizmet veren, Çaykur’a ait 9 Çaykur Bölge Müdürlüğü ve bu bölgelere bağlı Çaykur bayileriyle bir araya gelen Alim, kuru çay satışlarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Alim, “10 Ekim 1983’de kurulan Çaykur yarım asra yaklaşan ömrüyle, ülkemizin, bölgemizin ve Rize’mizin ekonomik noktada devasa sanayi kuruluşlarından birisidir. Çaykur ismi bir dünya markasıdır. Çaykur Genel Müdür Vekili olarak göreve geldiğim günden itibaren, 2018 yılı yaş çay kampanyasının başladığı Nisan ayı itibariyle oldukça sağlıklı, oldukça verimli, huzurlu ve başarılı bir yaş çay kampanyası dönemi geçirmekteyiz. 2018 yılı yaş çay kampanyasını üçüncü sürgünü olan yaş çay toplama ve fabrikalarımızda işleme çalışmalarımız oldukça sorunsuz ve oldukça huzurlu bir ortam içerisinde devam etmektedir” dedi.

Bölge Müdürlüklerini ziyaretler sonrası verimleri almaya başladıklarını ifade eden Alim, "Bölgelerimizde ki, bu toplantılarımızda bayilerimizin çay satış hedeflerinin istikrarlı bir şekilde artışı noktasındaki bizlerin ve değerli bayilerimizin görüş ve önerilerini, teşekkülümüzün kendilerine vermiş olduğu hedefleri yakalamaları noktasındaki birlikteliğimizin kuru çay satışlarımıza yansıması noktasında önemli bir yükseliş ivmesi kazanmış bulunmaktayız. Bu çalışmalarımızı hafta sonu tatili yapmadan geri kalan diğer bölgelerimizdeki Çaykur çay bayilerimizi çalışma ziyaretimiz devam edecektir” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!