Çağrı merkezleri hergün büyüyor

Zeynep GÜÇLÜCAN
16.10.2008 - 10:47 | Son Güncelleme:

Artık bankaya gitme devri yarı yarıya azaldı. Büyük bir rekabet içerisinde olan çağrı merkezleri her gün bir yenilik sunuyor.

Rekabetin artan yoğunluğu ile yeni ürün ve hizmetlere olan talebin artması, özellikle teknolojinin her geçen gün yaygınlaşmasıyla birlikte çağrı merkezleri de hayatımıza daha çok girmeye başladı.

Özelikle bankacılık sektöründe oldukça yoğun olarak kullanılan çağrı merkezlerini aradığınızda, tüm işlemler için hangi ülkede olursanız ve saat kaç olursa olsun karşınızda sizi dinleyen birileri var.  Sizi dinleyen, sorularınıza cevap veren ve sorunlarınızı hemen çözen çağrı merkezleri kişi için bir kurtarıcı oluyor.

Telefon Bankacılığı ile ilgili görüştüğümüz Denizbank İletişim Merkezi Grup Müdürü Gökhan Alakuş, 2008 yılının ilk altı aylık dönemi itibariyle, banka çağrı merkezlerine gelen toplam çağrı sayısının 126.000.000 olduğunu belirtti.

Alakuş sözlerine şöyle devam etti:

 "Çağrı Merkezlerini aradıklarında müşterilerin en çok rahatsız olduğu konu bekleme süreleri. Ortalama bekleme süreleri zaman zaman

Çağrı merkezleri hergün büyüyor

Denizbank İletişim Merkezi Grup Müdürü Gökhan Alakuş

yoğunluk dönemlerinde uzun olabiliyor, beklediği süre 2 dakika bile olsa bu süre çok uzunmuş gibi gelebiliyor.Ama bir de aynanın diğer tarafından bakmak lazım.Şubeye gitmek için harcayacağımız vakit ve masraf bir yana, yüzlerce kişinin aynı anda şubeye gitmesi durumunu gözünüzde bir canlandırdığınızda, çağrı merkezlerindeki bekleme süresi normal kalıyor.

Çağrı merkezleri yapılan işlemlerin dışında satışı desteklemesiyle de ve yeni ürün hizmetlere yönelik fikirlerin oluşmasında önemli bir kaynak oluşturmakta,müşteri bilgilerinin tümünün yer aldığı ve saklandığı veri deposu sayesinde farklı müşteri gruplarına farklı ürünler sunulabilmektedir.Bununla birlikte beklediği hizmeti almak her müşterinin kendini özel hissetmesine olanak verir. Müşterinin dilediği zaman tek bir telefonla bankasına ulaşıp iki dakika gibi kısa bir görüşme süresinde hem işlemlerini eksiksiz yerine getirmek hemde bankasının kalite ve hizmet yaklaşımının memnuniyet verici olduğu algısını yaratmaya çalışmak bizim işimiz.

Çalışanların arasındaki ekip uyumu ve iş disiplini de çok önemli. Onların müşterilerden aldıkları öneriler doğrultusunda her gün yeni fikirler ve çalışmalar ortaya çıkıyor. Müşterilerimize en iyisini sunmaya çalışıyoruz. Aklınıza gelecek tüm bankacılık işlemlerinin bir telefonla sonuca ulaştırılabilmesi ve bu sistemin teknolojiyle birlikte büyümesi ve gelişmesi, her geçen gün daha çok yeniliği de beraberinde getirecek. "

Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı