Çağrı Merkezi sorun çözüyor

Güncelleme Tarihi:

Çağrı Merkezi sorun çözüyor
Oluşturulma Tarihi: Eylül 07, 2017 11:28

Çağrı Merkezi sorun çözüyor

Haberin Devamı

ANKARA, (DHA)- ANKARA'nın Mamak ilçesinde ilginin giderek arttığı ve binlerce çağrının cevaplandığı Mamak Çağrı Merkezi'nde vatandaşların sorunlarına çözüm üretilmeye devam ediliyor. 
Sosyal belediyecilik için teknolojinin bütün imkânlarını kullanan Mamak Belediyesi, çağrı merkezi hattından ve belediyenin mail adresinden 2017'nin yaz ayları içerisinde 18 bin 37 çağrı alınırken, dijital ortam, sosyal medya ve mailler üzerinden gelen elektronik çağrılardan ise 8 bin 272 talep ve öneri alındı. Belediye olarak her alanda vatandaşa en hızlı şekilde hizmet ulaştırmak için teknolojiyi kullandıklarını dile getiren Mamak Belediye Başkanı Akgül, “Haftanın 7 günü hizmet veren çağrı merkezimiz vatandaş için tam bir bilgi kaynağı olarak hizmet veriyor. Resmi kurumlarla işi olan vatandaşlardan tutun da hava şartları nedeniyle çeşitli sorunlar yaşayan vatandaşlara kadar birçok kişi doğrudan çağrı merkezimizi arıyor" dedi.
Mamak Çağrı Merkezi aracılığıyla vatandaşlar Fen İşleri, Zabıta, Sağlık İşleri, Park ve Bahçeler başta olmak üzere belediyeyle alakalı hizmet talebinde bulunulabiliyor. Ayrıca yapılan hizmetlerle ilgili görüş de bildirebiliyor. 
FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!