ANKARA HABERLERİ MAMAK HABERLERİ

Çağrı Merkezi sorun çözüyor

DHA
07.09.2017 - 11:28Son Güncelleme :
DHA

ANKARA, (DHA)- ANKARA'nın Mamak ilçesinde ilginin giderek arttığı ve binlerce çağrının cevaplandığı Mamak Çağrı Merkezi'nde vatandaşların sorunlarına çözüm üretilmeye devam ediliyor. 
Sosyal belediyecilik için teknolojinin bütün imkânlarını kullanan Mamak Belediyesi, çağrı merkezi hattından ve belediyenin mail adresinden 2017'nin yaz ayları içerisinde 18 bin 37 çağrı alınırken, dijital ortam, sosyal medya ve mailler üzerinden gelen elektronik çağrılardan ise 8 bin 272 talep ve öneri alındı. Belediye olarak her alanda vatandaşa en hızlı şekilde hizmet ulaştırmak için teknolojiyi kullandıklarını dile getiren Mamak Belediye Başkanı Akgül, “Haftanın 7 günü hizmet veren çağrı merkezimiz vatandaş için tam bir bilgi kaynağı olarak hizmet veriyor. Resmi kurumlarla işi olan vatandaşlardan tutun da hava şartları nedeniyle çeşitli sorunlar yaşayan vatandaşlara kadar birçok kişi doğrudan çağrı merkezimizi arıyor" dedi.
Mamak Çağrı Merkezi aracılığıyla vatandaşlar Fen İşleri, Zabıta, Sağlık İşleri, Park ve Bahçeler başta olmak üzere belediyeyle alakalı hizmet talebinde bulunulabiliyor. Ayrıca yapılan hizmetlerle ilgili görüş de bildirebiliyor. 
FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Mamak haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Mamak haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Çağrı Merkezi sorun çözüyor haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

ANKARA NAMAZ VAKİTLERİ

24 Şubat 2018, Cumartesi
  • İmsak
    06:00
  • Guneş
    07:23
  • Öğle
    13:08
  • İkindi
    16:10
  • Akşam
    18:41
  • Yatsı
    19:59

ANKARA NÖBETÇİ ECZANELER

Sorunapp.com'un katkılarıyla
  • Öznur Koçak Eczanesi

    Mamak
Sayfa Başı