Çağrı Merkezi sistemi tuttu

Güncelleme Tarihi:

Çağrı Merkezi sistemi tuttu
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 01, 2007 03:35

İZMİR Ticaret Odası’nın, üyelerinin işlemlerini hızlandırmak, doğru birime en kısa yoldan yönlendirilmelerini sağlayarak zaman kaybını önlemek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla hayata geçirdiği "Çağrı Merkezi" ilgi gördü.

Çağrı Merkezi sistemi tuttu
Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, Türkiye’deki odalar arasında ilk defa uygulanma özelliğini taşıyan İzmir Ticaret Odası Çağrı Merkezi’ne, 444 92 92 numaralı telefonla ulaşılabildiğini hatırlattı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!