Bundesliga’ya özel TV yaptı

Hürriyet Haber
01.09.2012 - 00:00 | Son Güncelleme: 01.09.2012 - 13:51

Koç Holding, IFA’da Arçelik, Beko ve Grundig markalarıyla yer aldı.

Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Almanya’nın futbol ligi Bundesliga için özel televizyon geliştiren Grundig’in Almanya’da TV pazarında 3’üncü sıraya yükseldiğini söyledi.  Yılın ilk 6 ayında yüzde 40 büyüyen cironun 5.2 milyar liraya ulaştığını kaydeden Çakıroğlu şöyle konuştu:

Almanya’da büyüyor

“İki marka ile global pazarda önemli başarılara imza attık. Grundig yurtdışı pazarlardaki ana markamız. Bu yılın ilk 6 ayında satışlarını 2 kat artırdı. Almanya’da TV pazarında pazar payında 3’üncü sıraya yükseldik. Güney Afrika ve Romanya’daki yerel markalar ile bu pazarlarda yüzde 40 pazar payına sahibiz. Beko ise Avrupa’da 5 yıl üstüste pazar payını artıran tek marka oldu. Ayrıca Beko ilk 6 ayda Avrupa’da en çok satan Buzdolabı markası oldu.”

Birinci sınıfı görüntü

Arçelik Elektronik Direktörü Erkan Duysal ise, Grunding’in Bundesliga için geliştirdikleri televizyon hakkında şunları söyledi: Ar-Ge’mizde geliştirdiğimiz işlemcilerle Grundig Bundesliga televizyonlar birinci sınıf görüntü kalitesi sunuyor. Alman tüketiciler için tasarlanmış Grundig Bundesliga televizyonları keskin görüntü kalitesiyle yoğun ve rengarenk bir deneyim yaşatıyor” diye konuştu.

 

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı