'Bugünün medyasında ipler kullanıcıların elinde'

Güncelleme Tarihi:

Bugünün medyasında ipler kullanıcıların elinde
Oluşturulma Tarihi: Ekim 11, 2010 15:10

Digital Age 2010 konferansında dijital dünyada medyanın geleceğinin tartışıldı.

Haberin Devamı

Dünyada medya tüketim eğilimleri değişiyor. Sokaktaki insanın ürettiği içeriği kullanarak, bireyler arasında iletişimi sağlayan sosyal medya kanalları profesyonellerin bu alandaki tekelini kırıyor. Dijital dünyada medyanın geleceğinin tartışıldığı Digital Age 2010 konferansında da bu konu öne çıktı. Hurriyet.com.tr’nin internet sponsoru olduğu konferansta, dijital pazarlama alanında dünyaca ünlü uzmanlar katılımcılara “ipler kullanıcıların eline geçiyor” mesajını verdi.

"Dijital iş ve kültür dergisi" Digital Age'in dijital dünyadaki yenilikleri değerlendirmek ve pazarlamada dijitalin gücünü tartışmak için düzenlediği Digital Age konferanslarının dördüncüsü dün İstanbul’da yapıldı.

Dünyanın çeşitli yerlerinden dijital pazarlama alanında uzman birçok ismin katıldığı konferansın açılış konuşmasını Digital Age Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan yaptı.

Haberin Devamı

Konferansın flaş isimlerinden Ogivly Group’un Avrupa, Ortadoğu ve Asya Bölgesi Dijitalden Sorumlu Başkanı Patou Nuytemans ise “Welcome to the All-Ways on Consumer” başlıklı konuşmasında, 21’inci yüzyılda dijital dünyanın pazarlama alanındaki yükselen önemine vurgu yaptı.

Medya tüketiminin hızla değiştiğine dikkat çeken Nuytemans, günümüzde markaların ortaya çıkan darboğazı dijital pazarlama araçlarını, özellikle de sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanarak aşabileceklerini belirtti.

"TEK KANAL YETMEZ"

Microsoft Türkiye Tüketici ve İnternet Servisleri Genel Müdürü Ebru Çapa ise konuşmasında pazarlama dünyasının en son gelişmelerini katılımcılarla paylaştı. Çapa, markaların tüketiciye etkin bir şekilde ulaşabilmek adına birden fazla kanal kullanması gerektiğini ifade etti.

Konferansta ayrıca “Yılın Dijital Başarı Hikayeleri” başlığı altında geçtiğimiz yılın en başarılı dijital kampanyaları, kampanyayı düzenleyen reklamverenler ve ajans temsilcileri tarafından konferans katılımcılarına tanıtıldı.

Geçtiğimiz yılın en çok satan kitaplarından Socialnomics’in yazarı Erik Qualman ise kapanış konuşmasında sosyal medyanın önemine dikkat çekti.

Haberin Devamı

“Sosyal medya geçici bir heves değil, gerçek bir devrimdir” diyen Qualman, şirketlere sosyal medyayı ciddiye almalarını ve çalışanlarının erişimlerini kısıtlamamalarını istedi.


 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!