BTSO: Bursa'nın ABD Pazarında Kalıcı Oyuncu Olmasını Hedefliyoruz

Güncelleme Tarihi:

BTSO: Bursanın ABD Pazarında Kalıcı Oyuncu Olmasını Hedefliyoruz
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 18, 2017 11:29

BTSO: Bursa'nın ABD Pazarında Kalıcı Oyuncu Olmasını Hedefliyoruz

Haberin Devamı

BURSA (DHA)-BURSA Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında 90 kişilik heyetle New York'ta düzenlenen 'Texworld USA Fuarı'nI ziyaret etti. BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, ABD pazarında Bursa firmalarının kalıcı oyuncu olmasını hedeflediklerini söyledi.
Bursalı firmaların farklı ülke pazarlarında rekabetçiliğini ve ihracat kabiliyetini güçlendirmesine destek olan Küresel Fuar Acentesi, Bursalı firmaların uluslararası marka fuarlarla buluşturmaya devam ediyor. ABD'nin en önemli ticaret merkezlerinden New York'a giden Bursalı tekstilciler, Texworld USA 2017 Fuarı'nda yabancı alıcılarla buluştu. 
BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş ve Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Gürses'in de katıldığı 90 kişilik heyet, dünyanın birçok ülkesinden gelen 1000'e yakın katılımcının stant açtığı fuarda incelemelerde bulundu. Bursa Milletvekilleri İsmail Aydın,  Müfit Aydın ve Osman Mesten, DOSAB Başkanı Ersan Özsoy, BTSO Meclis Üyeleri ve sektör temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen fuar organizasyonunda firmalar, tekstildeki son gelişmeleri ve yeni trendleri yakından inceleme fırsatı buldu.
BTSO Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Bursa'nın tekstilde dünya çapında kaliteli ürün yelpazesine sahip olduğunu söyledi. 110'u aşkın yurt dışı fuar organizasyonu düzenlediklerini ifade eden İsmail Kuş, 4 bin 500'ün üzerinde firma temsilcisinin katıldığı bu iş gezilerinin sektörlerin ihracatına önemli katkı sağladığını vurguladı. 
BTSO olarak firmalara vizyon kazandıran çalışmalara devam edeceklerini belirten Kuş, “ABD pazarı Bursa'mız için önemli. Bu pazarda kalıcı oyuncu olmak istiyoruz. Şimdiye kadar ABD'de 10 iş gezisi programı düzenledik. Texworld Fuarı da sektörümüzün gelişimine büyük katkı sağlayacakö dedi. İsmail Kuş, Ekonomi Bakanığı öncülüğünde Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) işbirliğiyle BTSO'nun da destekleriyle açılacak olan New York Türk Ticaret Merkezi'nin de firmaların ABD pazarında yerel oyuncu olmasına destek olacağını belirtti. 
Fuarda BTSO Başkan Yardımcısı İsmail Kuş ve Bursalı firmalarla bir araya gelen Messe Frankfurt Kuzey Amerika CEO'su Dennis Smith, bu yıl 18. kez düzenlenen Texworld Fuarı'nın 11 bin 300 metrekarelik alanda 12 ülkeden 1000'e yakın firmanın katılımıyla kapılarını açtığını söyledi. Fuarda 18 Türk firmasının stant açtığını dile getiren Smith, Türkiye'nin tekstil üretimi ve iharacatında her zaman iddialı bir ülke olduğunu vurguladı. Smith, şöyle konuştu: “Bursa iş dünyası ABD pazarında etkisini artırmak istiyor. BTSO'nun geniş bir katılımla fuara gelmesi de bunun göstergesi. Sadece ABD pazarı değil, dünyada hangi ülkede yeni bir pazar doğmaya başlarsa, ilk olarak Türkiye'den iş adamları geliyor. Bu Türkiye ve Bursa'nın dünyaya açılması konusundaki inancını da gösteriyor.ö
DOSAB Başkanı Ersan Özsoy, BTSO'nun Küresel Fuar Acentesi Projesi ile her sektörden yüzlerce firmayı dünya ile buluşturduğunu söyledi. Fuarların firmalara yeni ufuklar kazandırdığını dile getiren Özsoy, “ABD, giyim sanayi endüstrisi için önemli bir pazar. Bu pazarda Bursa'nın marka değeri artıyor. Yurt dışı organizasyonlar sayesinde firmalarımız uzakları kendine yakın hissediyor. Texworld fuarı da Bursa'daki firmalarımıza önemli kazanımlar sağlayacaktırö ifadelerini kullandı.
 
FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!