Boğaziçi Üniversitesi pazarlamanın geleceğini anlatıyor

Hürriyet Haber
06.05.2011 - 17:13 | Son Güncelleme:

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından hazırlanan Brandmarker Uluslararası Pazarlama İletişim Kongresi bu sene 19-25 Haziran 2011 tarihleri arasında düzenlenecek.

Türkiye’nin tamamı öğrenciler tarafından düzenlenen tek uluslararası organizasyonu olmasıyla dikkat çeken Brandmarker, katılımcılarına pazarlama dünyasının geleceğini göstermeyi amaçlıyor.

Brandmarker 2011’de Loyalty Marketing, OnlineMarketing, Futurist Panel, Convergence ve Neuro Marketing gibi pazarlama dünyasının geleceğini oluşturacağı öngörülen konular işlenecek. Konuşmacılar arasında American Express CMO’su Janey Whiteside, Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Eser Borak, Saatchi&Saatchi Başkan Yardımcısı Yelda Aktuna, Google Türkiye Ortadoğu ve Sahra Altı Afrika Bölge Pazarlama Müdürü Mustafa İçil ve Nöro Pazarlama’nın babası olarak nitelendirilen Dr. David Lewis gibibu alanda isim yapmış kaliteli konuşmacılar yer alıyor.

Unilever ve Air France’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Brandmarker; eğitici konuşmaların yanı sıra çeşitli açıkhava aktiviteleri, şehir gezileri, gece eğlenceleri, sürprizleri ve kültürel kaynaşma olanakları ile ilgi çekiyor.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı