Beymen-Bilsar marka evliliği krizi yendi

Hürriyet Haber
15.07.1999 - 00:00 | Son Güncelleme:

Beymen'in, Bilsar iki yıl önce gömlek ve kravatla başlayan Beymen Business işbirliği erkek giyim kolleksiyonuyla sürecek. Çorum'da Bils marka gömlekleri üreten Bilsar ile Beymen, Beymen Business markası için 1999-2000 dönemi için üç ayrı koleksiyon hazırladı. Beymen Ürün Müdürü Nur Koca ile Bilsar Genel Müdürü Levent Uslu, Charisma, Dynamec ve New Fashion koleksiyonlarının Bil mağazalarında satışa sunulacağını açıkladılar.

Şu anda 14 olan Bil mağazasının sayısı yeni tasarım ile daha da artırılacak. Bilsar Genel Müdürü Levent Uslu, Galleria, Carrefour gibi merkezlerde de yeni Bil mağazalarının açılacağını söyledi.

Beymen-Bilsar işbirliği temellerinin 1997 yılında atıldığını hatırlatan Levent Uslu krize rağmen gelen talepler üzerine erkek giyim koleksiyonuna geçmeye karar verdiklerini söyledi. Uslu şöyle devam etti:

‘‘Uluslararası krizin Türkiye'ye yansımalarına rağmen Beymen-Bilsar işbirliğinde bir adım daha attık. Çünkü krize rağmen bilanço hedeflerdimize ulaşabildik, doğru fiyata kaliteli ürün sattığımız için bayilerimizden ve müşterilerimizden erkek giyim koleksiyonu için talep geldi. Bu yoğun talep üzerine işbirliğinde ilerlemeye karar verdik. 1.5 yıllık işbirliği sürecinde 14 mağaza ve 148 corner'a ulaştık.’’

Beymen Ürün Müdürü Nur Koca da Bilsar ile daha ileri işbirliği hedeflerinin olduğunu söyleyerek ihracat ve kadın giyim üretiminin de gündeme gelebileceğini söyledi. Koca, ‘‘Daha ileri noktalara gelmeyi hedefliyoruz. Bu hedefe ulaştıktan sonra neden ihracat hedefi gündeme gelmesin? İleride bayan giyim de gündeme gelebilir’’ diye konuştu.



Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı