Benetton yılın işsizlerini seçiyor

Hürriyet Haber
19.09.2012 - 00:00 | Son Güncelleme:

Kışkırtıcı reklamlarıyla bilinen İtalyan giyim markası United Colors of Benetton, “The Unemployee of the Year” (Yılın İşsizi) başlıklı yeni reklam kampanyasıyla, dünyanın dört bir yanındaki genç işsizler problemine dikkat çekti.

Benetton’un iletişim ve araştırma merkezi Fabrica tarafından tasarlanan yeni reklam kampanyası, 18-30 yaş arası gençleringenç işsizlerin önündeki engelleri kaldırıp gençleri yaratıcılığa teşvik etmeyi ve değişimin baş oyuncuları haline gelmelerini amaçlıyor. “Unhate Vakfı” tarafından desteklenen “Yılın İşsizi” kampanyası, gerçekçi bir portre çizerek, gençleri, işsizlik sorunu karşısında kendi yaratıcı çözümlerini üretmeye teşvik ediyor.

İşsizler Fotoğraf sergisi

Dünyanın dört bir yanındaki işsiz gençler, kampanya dahilinde hazırladıkları toplumu değiştirmeye yönelik her türlü projeyi, Unhate Vakfı’nın web sitesine yükleyecek. Siteyi ziyaret edenlerin oylarıyla ilk 100’e giren projeler, yine vakfın desteğiyle gerçekleştirilecek. “Yılın İşsizi” kampanyasının global iletişim etkinlikleri kapsamında, 30 yaş altındaki eğitim ve öğretim görmemiş işsizlerin portrelerinden oluşan bir fotoğraf sergisi düzenlenecek.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı