İZMİR HABERLERİ KARŞIYAKA HABERLERİ

Belediyeye şikayet ve öneriler WhatsApp'tan

DHA
04.07.2017 - 10:39Son Güncelleme :
DHA

KARŞIYAKALILARA daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için Çağrı Merkezi, WhatsApp İletişim Hattı ve Canlı Destek Hattı üzerinden öneri ve talepleri kabul eden Karşıyaka Belediyesi, 2017 yılının ilk yarısında 8 binden fazla başvuruyu çözüme kavuşturdu.

Belediye ile vatandaşlar arasında direk ve pratik temas kurmak, sorunları hızlı ve ilk ağızdan çözüme kavuşturmak için sosyal ağları etkin bir şekilde kullanan Karşıyaka Belediyesi, 2017'nin ilk 6 ayında, 9 bin 475 başvuru aldı. Vatandaşlar; öneri ve taleplerini 444 1 KSK (575) numaralı Çağrı Merkezi, Canlı Destek Hattı ve 0530 125 13 55 numaralı WhatsApp İletişim Hattı üzerinden yaygın olarak iletti. Konularına göre sınıflandırılan başvurular, ilgili müdürlüklere gönderildi. Müdürlüklerden gelen sonuçlar ise yine aynı hızla çağrı sahiplerine bildirildi. Bu sayede, yılın ilk yarısında 8 bini aşkın başvuru çözüme kavuşturuldu. Dezavantajlı vatandaşlar için Çağrı Merkezi bünyesinde oluşturulan Engelsiz Mesaj uygulaması da işitme engelli vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Yüzlerce engelli vatandaş belediyeye, öneri ve taleplerini cep telefonlarından kısa mesaj atarak anında iletti. Web sitesi üzerinden bu yıl hizmete sunulan Canlı Destek Hattı da altı ayda yüzlerce vatandaş tarafından tercih edildi.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

 

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Karşıyaka haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Karşıyaka haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Belediyeye şikayet ve öneriler WhatsApp'tan haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

İZMİR NAMAZ VAKİTLERİ

12 Aralık 2017, Salı
  • İmsak
    06:28
  • Guneş
    08:12
  • Öğle
    13:16
  • İkindi
    15:44
  • Akşam
    17:59
  • Yatsı
    19:32
Sayfa Başı