Bayburt Haberleri

BAYBURT HABERLERİ

    Bayburt'ta 'Alo 153 Zabıta Şikayet Hattı' hizmete başladı

    DHA
    23 Şubat 2017 - 10:11Son Güncelleme : 23 Şubat 2017 - 10:11

    Bayburt'ta 'Alo 153 Zabıta Şikayet Hattı' hizmete başladı

    BAYBURT(DHA) - Bayburt Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, vatandaşların sorunlarına daha hızlı ve etkin çözümler üretebilmek için, 7 gün 24 saat hizmet verecek olan Alo 153 Zabıta Şikayet Hattı’nı hizmete sundu.

    Zabıta Müdürlüğü’ne daha hızlı bir şekilde ulaşmak isteyen vatandaşlar artık sabit hatlardan ya da tüm operatörlerden ücretsiz olarak 153’ü tuşlayarak şikayetlerini iletebilecek.

    BAŞKAN MEMİŞ: AMAÇ DAHA HIZLI ÇÖZÜM SUNMAK

    Konuyla ilgili açıklama yapan ve vatandaşların istedikleri her saatte 153’ü arayarak görevli zabıta personeliyle direk irtibat kurabileceklerini belirten Bayburt Belediye Başkanı Mete Memiş, sistemin devreye girmesiyle vatandaşların artık şikayetlerini iletmek için belediyeye gelmek zorunda kalmayacaklarını ve istedikleri an Bayburt Zabıtasına ulaşabileceklerini söyledi.
     

    Etiketler:
    YASAL BİLGİLENDİRMEHurriyet.com.tr’nin Yerel Haberler bölümünde, DHA ve İHA’nın abonelerine gönderdiği haberler otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde bu bölüme editoryal müdahalede bulunmamaktadır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.
    BayburtBugün5 ºCKar Yağışlı
    • Cmts5 ºC
    • Pazr3 ºC
    • Pzts4 ºC
    • Salı6 ºC
    • Çarş9 ºC
    • Perş11 ºC

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı