ANKARA HABERLERİ

Bankaya aloda artış yaşandı

Hürriyet Haber
24.01.2011 - 00:00Son Güncelleme :

Çağrı Merkezi İstatistikleri Raporu’na göre, 2010 yılında bankaların çağrı merkezine gelen toplam çağrı sayısı bir önceki yıla göre yaklaşık 31 milyon, çağrı merkezi çalışan sayısı ise 763 kişi arttı.

Hürriyet Haber

Çağrı merkezi hizmetleri ve bu hizmetlerin kullanılmasına ilişkin istatistiki bilgileri içeren, bankaların dönem içindeki gelişmelerini izlemeyi amaçlayan ve üçer aylık dönemler halinde yayımlanan Çağrı Merkezleri İstatistikleri Raporu, çağrı merkezi hizmeti veren 22 bankanın bilgilerinden oluşuyor. Çağrı merkezlerinde çalışan sayısı, Aralık 2010 itibariyle, 6 bin 508 kişiye ulaştı. Bu sayının 5 bin 491’ini yarı ve tam zamanlı çalışan müşteri temsilcileri oluşturuyor. 371 personel, destek hizmette çalışırken, 646 kişi ise yönetici pozisyonunda çalışıyor.

8 milyonluk artış

EKİM-Aralık 2010 dönemi itibariyle, çağrı merkezlerine gelen toplam çağrı sayısı bir önceki yılın aynı dönemine göre yaklaşık 8 milyon artarak 68.7 milyona ulaştı. 2009 yılında 241 milyon 915 bin olan çağrı merkezlerine gelen toplam çağrı sayısı 2010 yılında 273 milyon 76 bine ulaştı. Çağrılar bir yılda yaklaşık 31 milyon arttı.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Ankara haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Ankara haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Bankaya aloda artış yaşandı haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.



ANKARA NAMAZ VAKİTLERİ

19 Aralık 2017, Salı
  • İmsak
    06:12
  • Guneş
    07:59
  • Öğle
    12:57
  • İkindi
    15:19
  • Akşam
    17:34
  • Yatsı
    19:09
Sayfa Başı