Bağcılar İletişim Merkezi kuruldu

Hürriyet Haber
14 Ekim 2011 - 16:30Son Güncelleme : 14 Ekim 2011 - 16:54

Bağcılar Belediyesi, Bağcılar İletişim Merkezi’ni kurdu. Artık, Belediye’de işi olan herkes, BİLMER’e başvuracak ve internetten de başvurusunun hangi aşamada olduğunu takip edebilecek.

Yine emekli olmak isteyen ancak ne yapması gerektiğini bilmeyen ya da İSKİ, İGDAŞ gibi kurumlarla abonelik sözleşmesi imzalamak isteyen ancak prosedürü bilmeyen vatandaşlar da BİLMER’den yardım alabilecek.

Proje kapsamında, vatandaşların yaptığı başvuruların takibinin yapıldığı bir de çağrı merkezi bulunuyor. Çağrı merkezinin dışında bir de Sosyal Haklar Masası kuruldu. Bu masa vatandaşları yönlendirmek için hizmet veriyor. Engelli çocuğu olan bir aile engellilerin sosyal haklarını bu masaya müracaat ederek öğrenebilecek, ya da emekli olmak isteyen bir vatandaş, ne tür işlemler yapacağını Sosyal Haklar Masası’ndan öğrenebilecek.

Bağcılar Belediyesi’nin hizmet kalitesini artırmak amacıyla oluşturduğu BİLMER bünyesinde toplam 13 kişi hizmet veriyor.

Her zaman hizmeti öncelediklerini ifade eden Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağırıcı, “BİLMER’i kurarak, hemşehrilerimize daha hızlı hizmet vermek istedik. Bağcılarlı hemşehrilerimiz, belediyemize her hangi bir işleri için geliyor ancak, işleriyle ilgili birimi bilmiyor olabiliyorlar. Belediyemize yapılacak her türlü başvuruyu bu birimimiz alacak ve belediyemizin ilgili birimine aktaracak. Sistemin bir güzelliği de başvuruda bulunanlara, başvurularının hangi aşamada olduğunu, hangi müdürlüğümüzde olduğunu, internetten takip edebilme imkanı vermesi” dedi.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı