Babalar Günü, Anneler Günü’nün gerisinde kaldı

Hürriyet Haber
17 Haziran 2017 - 14:56Son Güncelleme : 17 Haziran 2017 - 14:56

Türkiye'deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, Babalar Günü ve Anneler Günü kampanya verilerini karşılaştırdı. BrandZone verilerine göre; Babalar Günü kampanyaları Anneler Günü’nün gerisinde kaldı.

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, kategorilendirip en güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone, Babalar Günü ve Anneler Günü kampanya verilerini paylaştı.

BrandZone verilerine göre; Babalar Günü’nde 2.681 kampanya düzenlenirken, Anneler Günü’nde ise bu oran 3.096’ydı. 3-16 Haziran 2017 tarihlerini kapsayan Babalar Günü kampanya verilerine göre;  en fazla kampanya düzenlenen kategori 717 kampanyayla dizüstü bilgisayar oldu.

Dizüstü bilgisayarı 665 kampanyayla TV, 617 kampanyayla akıllı telefon izledi. 202 kampanyayla tablet kategorisi 4.sırada, 197 kampanyayla tıraş makinesi 5.sırada, 163 kampanyayla oyun konsolu 6.sırada, 120 kampanyayla erkek bakım seti 7.sırada yer aldı.

ANNELERE KÜÇÜK EV ALETLERİ BABALARA DİZ ÜSTÜ BİLGİSAYAR

BrandZone verilerine göre; Anneler Günü döneminde küçük ev aletleri kampanyaları, tüm kampanyaların yüzde 41'ini oluştururken Babalar Günü öncesinde ise bu kategori tüm kampanyaların sadece yüzde 8'ini oluşturdu. Anneler Günü döneminde, küçük ev aletleri kampanyalarını akıllı telefon ve dizüstü bilgisayar kampanyaları takip ederken, Babalar Günü kampanyalarında en çok kampanya düzenlenen dizüstü bilgisayar kategorisini TV ve akıllı telefon kampanyaları izledi.

BrandZone verilerine göre; hem Anneler Günü hem de Babalar Günü’nde en fazla kampanya düzenleyen marka Samsung oldu. Babalar Günü’nde 525 kampanyayla ilk sırada olan Samsung’u, 510 kampanyayla Lenovo izledi. 226 kampanyayla Apple 3.sırayı, 205 kampanyayla LG 4.sırayı, 193 kampanyayla Sony 5.sırayı aldı.



    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı