Avrupalı reklamcılara İstanbul’da ödül gecesi

Muharrem AYDIN/İSTANBUL
22.01.2006 - 00:00 | Son Güncelleme:

SPONSORLARI arasında Hürriyet Gazetesi’nin de yer aldığı, reklam profesyonellerini buluşturan Avrupa Reklamcılık Ödülleri, "EPİCA İstanbul 2005" başlığıyla gerçekleştirilen törende sahiplerini buldu. Epica İstanbul 2005’te, ’Büyük Ödül’ olan "Epica D’or", İngiltere ve Fransa’ya gitti. Film dalında Epica D’or, İngiltere’den Wieden+Kenndy’nin Honda Diesel için hazırladığı "Grrr" kampanyasının olurken, ’Basılı İlan’ dalında ise büyük ödülü Fransa’dan BDDP&Fils’in Les Echos gazetesi için hazırladığı "Understand The Economy/World" (Ekonomiyi/Dünyayı Anla) başlıklı ilanı aldı. Avrupa’daki 23 ülkede yayımlanan pazarlama iletişimi dergilerinin editör ve genel yayın yönetmenlerinden oluşan jürinin belirlediği Avrupa Reklamcılık Ödülleri, Brüksel, Amsterdam, Moskova, Zürih, Varşova, Lizbon, Prag ve Budapeşte gibi önemli kentlerin ardından ikinci kez İstanbul’da dağıtıldı.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı