Güncelleme Tarihi:
BÜYÜME ve potansiyeli yüksek pazarlarda varlık gösterme stratejisi izleyen Renault Grubu, ikinci el araç satışı aracılık hizmetleri alanında uzmanlaşmış yenilikçi Fransız şirketi Carizy'yi satın aldı.
Grup, ikinci el pazarında hızla yer edinmek için gereken bilgi birikimi ve becerileri de bünyesine katmış oldu. Carizy’nin uzmanlığı, Renault’nun profesyoneller arasında (B2B) ve profesyoneller ile özel kişiler (B2C) arasındaki ikinci el araç satışlarındaki köklü bilgi birikimini ve satış ağını tamamlıyor.
YILDA 4 MİLYON ARAÇ
Güvenilir ikinci el alışverişi yapmak isteyen müşteriler, dijital müşteri deneyimi de sağlayan Carizy'nin hizmetlerinden faydalanabiliyor.
Renault Fransa Pazarı Kıdemli Başkan Yardımcısı Philippe Buros, “Carizy'nin satın alınması, Renault’nun gelişmekte olan büyük bir potansiyele sahip ikinci el araç satışı pazarında varlık gösterme stratejisine uygun. Carizy ile birlikte, maksimum sayıda müşteri için yenilikçi, eksiksiz ve dijital hizmetler sağlayabileceğiz” ifadelerini kullandı.
Fransa’da ikinci el araç pazarının, yılda yaklaşık dört milyon seviyesinde olduğu tahmin ediliyor.