Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Assange'ın programının kanalı belli oldu

    Hürriyet Planet
    25.01.2012 - 12:19 | Son Güncelleme: 25.01.2012 - 12:36

    Wikileaks kurucusu Julian Assange’ın talk show programının Rusya’nın İngilizce yayın yapan televizyon kanalı Russia Today’de (RT) yayınlanacağı açıklandı.

    Kanaldan yapılan açıklamada, “Assange kendi talk show’una başlıyor ve sadece RT’de yayınlanacak” denildi.

     

    Assange, programa başlayacağını dün, Wikileaks’in internet sitesi üzerinden kamuoyuna duyurmuştu. Açıklamada programın kablolu yayınlar, uydu ağları ve karasal ağlar üzerinden 600 milyon izleyiciye ulaşacağı ifade edilmişti.

     

    RT sözcüsü, AFP haber ajansına yaptığı açıklamada, kanalın programın ilk yayın haklarını elinde tuttuğunu söyledi. Ancak bölümlerin detayları ve konukların kimliği konusunda bir bilgi vermedi.

     

    Wikileaks’in yayımladığı ABD Dışişleri Bakanlığı belgelerinde Rusya “sanal mafya devleti”, Başbakan Vladimir Putin de “alfa köpeği” olarak nitelendiriliyordu. Ancak Medvedev, kısa bir süre önce yaptığı açıklamada, Wikileaks’in ifşaatlarının uluslararası ilişkiler için “bir hayli önemli” sonuçları olduğunu söylemişti.

    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı