Appian cirosunu yüzde 58 artırdı

Hürriyet Haber
06 Mayıs 2010 - 16:08Son Güncelleme : 06 Mayıs 2010 - 16:08

Küresel krizde şirketlerin İş Süreç Yönetimi (Business Process Management - BPM) tercihi olan Appian, 2009’da yakaladığı hızlı büyümeyi 2010’da da devam ettiriyor.

İş Süreçleri Yönetimi (Business Process Management-BPM) yazılım pazarının öncü firması Appian’ın 2009 performansı şirket tarihinin en üst seviyesinde görülürken, lisans gelirlerinde yüzde 67, uluslararası gelirde yüzde 59 ve 2008 ile karşılaştırıldığında yeni müşteri kazanımında yüzde 112’lik artış sağladı.
Geçtiğimiz yıl yakaladığı başarıyı bu yıl da devam ettiren Appian, 2010’un henüz ilk çeyreğinde ise cirosunu 2009’un 4. çeyreğine göre yüzde 58’lik oranda büyüterek yeni bir rekora da imza atmış oldu.

Appian’ın kriz dönemi ve sonrasında sağladığı bu başarının en büyük nedeni ise; yazılımın bu tip belirsiz ekonomik ortamlarda, şirketler ve devlet kurumları için hayati önem taşıyan mali tasarruf ve verimlilik artışı sağlaması olarak görülüyor.

Krizle gelen büyük yükseliş

Dünya genelinde 2,5 milyonun üzerinde kullanıcıya sahip yazılım, 2009 yılında portföyüne kattığı yeni müşterilerle de büyümesine devam etti. Amerikan Ordusu, FEMA, Nokia Siemens Networks gibi mevcut müşterilerinin yanı sıra Avrupa, Avustralya, Orta Doğu, Güney Doğu Asya’da yeni müşterilerin kazanımı ile firmanın uluslararası gelirleri bütün gelirlerinin yüzde 30’unu kapsar duruma geldi.
Müşteri portföyünü 2010’da da genişletmeye devam eden firma, sadece yılın ilk çeyreğinde 17 yeni müşteri ile iş ortaklığı kurdu. Özellikle EMEA (Avrupa, Orta Doğu, Afrika) bölgesinde ciddi bir talep görülürken, İngiltere, Yunanistan, Fransa ve Meksika’da yeni müşteriler kazanıldı.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı